صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - 05 June 2023
محمدیان با بیان اینکه دشمنان و داعش تلاش‌های بسیاری را در این فتنه چندین ساله برای تسلط یافتن بر ملت‌های مختلف منطقه در سر می‌پروراندند، یادآور شد: به حول و قوه الهی و با مبارزه و ایستادگی رزمندگان اسلام، نقشه‌های کفر باطل شد و نیرنگ‌شان به خودشان بازگشت.
کد خبر: ۸۹۵۱۱۵۱
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، محمد محمدیان در گفت‌وگویی اظهار کرد: امروز با برداشته شدن شر داعش از مسلمان جهان، می‌توانیم شاهد امنیت بیشتری در کشور، منطقه و جهان باشیم.

وی افزود: غلبه بر داعش، با جان برکفی رزمندگان ما به عنوان مدافعان حرم در سوریه حاصل شده است که دوشادوش دیگر برادران مسلمانان برای آزادی سوریه و کشورهای منطقه و همچنین نابودی داعش، تلاش کردند.

بخشدار هزارجریب نکا گفت: بدون شک تلاش رزمندگان اسلام در این جبهه و مقابله با کفر و داعش در گرو پایداری همه‌جانبه ملت، دولت و نیروهای مردمی و نظامی عراق، سوریه بوده است که با مجاهدت شهدای مدافع حرم به دست آمده است.

این مسؤول ادامه داد:‌ اینک این پیروزی با توجه به فتنه‌های مختلف داعش در منطقه که در حدود 6 سال بر جان منطقه به عنوان یک فتنه افتاده بود، پیروزی ارزشمند و بزرگی است که حلاوت و شیرینی آن سال‌ها در منطقه خواهد ماند.

محمدیان با بیان اینکه دشمنان و داعش تلاش‌های بسیاری را در این فتنه چندین ساله برای تسلط یافتن بر ملت‌های مختلف منطقه در سر می‌پروراندند، یادآور شد: به حول و قوه الهی و با مبارزه و ایستادگی رزمندگان اسلام، نقشه‌های کفر باطل شد و نیرنگ‌شان به خودشان بازگشت.

وی افزود: اکنون شمیم عطر دل‌انگیز پیروزی قدرتمندانه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیجیان جان بر کف ما به فرماندهی سردار سرافراز اسلام، حاج قاسم سلیمانی در جای جای کشور و دیگر بلاد اسلامی پیچیده شده است که این پیروزی بزرگ را به امام زمان(عج)، رهبری معظم انقلاب، خانواده معظم شهدای مدافع حرم، ملت ایران و همه ملت‌های آزاده و مسلمان جهان و همه کسانی که برای این پیروزی تلاش کردند، تبریک می‌گویم.

بخشدار هزارجریب نکا گفت: در سرکوب فتنه داعش و حامیان‌شان نقش همه رزمندگان و شهدای مدافع حرم، ملت، دولت و نیروهای مردمی و نظامی عراق، سوریه بسیار ارزنده است و باید همواره قدردان تلاش‌های شبانه‌روزی این عزیزان به فرماندهی سردار سلیمانی باشیم.

این مسؤول اظهار کرد: بار دیگر وعده الهی" ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم " و پیروزی حق بر ظلم و ستم، بر همگان به روشنی محقق شد و بر این پیروزی بزرگ باید سجده شکر به جای آوریم.

محمدیان افزود: استان مازندران همچون سایر کشور، همچون همیشه استوار در مقابله با کفر ایستاده است و در مبارزه با داعش هم شهدای ارزشمندی را به عنوان شهدای مدافع حرم تقدیم اسلام و انقلاب کرده است که در این پیروزی عزتمندانه جای این شهدا خالی است.

وی ادامه داد: شهرستان شهیدپرور نکا هم پنج شهید سرافراز مدافع حرم تقدیم اسلام کرده است که شهیدان عبدالرحیم فیروزآبادی، حسین مشتاقی، محمدتقی سالخورده، سعید کمالی و ابراهیم عشریه از شهدای مدافع حرم شهرستان نکا هستند که این پیروزی را به خانواده‌های این شهدای گرانقدر صمیمانه تبریک عرض می‌کنم.

بخشدار هزارجریب نکا گفت: پایان عمر حکومت خود ساخته و دروغین داعش، مصادف با ماه معظم ربیع‌الاول شد و این پیروزی عزتمندانه جشن همه کشورهای آزاده و مسلمان است.

ارسال نظرات