صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

جمعه ۰۹ تير ۱۴۰۲ - 30 June 2023
فرمانده سپاه بوکان گفت: خدا را شاکریم که سیطره این گروهک ضد بشری با هدایت و راهنمایی های مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی) و جانفشانی های شهدای مدافع حرم پایان یافت و لذا باید مراقب بود زیرا تفکر داعش از بین نرفته است.
کد خبر: ۸۹۵۲۰۷۲
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده سپاه بوکان در مراسم یادواره شهدای حوزه شهید شهریکندی که به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج برگزار شد ، ضمن تسلیت حادثه غم انگیز زلزله در استان کرمانشاه که بیش از 400 نفر از هموطنانمان جان به جان آفرین تسلیم کردند، گفت: هرچند زلزله کرمانشاه قلب همه ما را سوگوار و داغدار کرد ولی دست مریزاد به درود و غیرت و شرف ملت ایران علی الخصوص مردم شریف بوکان که با همدلی و احسان و نیکوکاری دست به دست هم دادند و افتخاری دیگر در خدمت رسانی به همنوعانمان رقم زده و مرهمی بر درد و رنج آنان شدند.

سرهنگ پاسدار طالب رحیمی ضمن گرامیداشت هفته مبارک بسیج یادآور شد: در مقام و منزلت بسیج همین مقدار کافی است که معمار کبیر انقلاب اسلامی می فرماید بنده افتخارم اینست که خود بسیجی ام و رهبر معظم انقلاب اسلامی می فرماید: تا بسیج است نظام اسلامی از سوی دشمنان تهدید نخواهد شد و این برکت و یادگار امام راحل است.

وی در سخنانی به موضوع  شهید و شهادت پرداخت و عنوان کرد: امروز امنیت کشور ما در اوج ناامنی های منطقه مرهون خون پاک شهدایی است که از همه چیز گذشتند تا پیش از هر چیز اسلام و بعد انقلاب را حفظ کنند.

سرهنگ رحیمی سپاه را خادم ملت دانست و گفت : تنها مباحث عمرانی جز اقدامات سپاه نبوده حتی در مسائل فرهنگی و امنیتی نیز تمام توان و تلاش خودمان را پای کار آورده ایم تا بتوانیم از همه نظر به بالابردن کیفیت زندگی در این مناطق کمک نماییم .

وی تاکید کرد: همه همت ما ایجاد بهترین شرایط برای یک زندگی مطلوب در جامعه اسلامی است و باید تمام مسئولین در این زمینه تلاش نمایند.

فرمانده سپاه بوکان در ادامه با پایان یافتن سیطره شجره خبیثه و ویروس جهان اسلام داعش ، اظهار داشت: گروهک تکفیری – وهابی داعش توسط آمریکا و رژیم صهیونیستی و با هدف ایجاد اختلافات دینی و قومی و از بین بردن زیرساخت های کشورهای اسلامی تشکیل شده بود لذا اگر این ویروس در این زمان نابود نمی شود بی گمان طی چند سال اینده اثری از اسلام و انسانیت در جهان باقی نمی ماند.

وی با ابراز خوشحالی و شکرگذاری از نابودی این گروهگ افزود: خدا را شاکریم که سیطره این گروهک ضد بشری با هدایت و راهنمایی های مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) و جانفشانی های شهدای مدافع حرم پایان یافت و لذا باید مراقب بود که دیگر فرصت پیدایش چنین گروهک های را به استکبار ندهیم، زیرا تفکر داعش از بین نرفته است .

سرهنگ رحیمی با بیان اینکه جنایات سخیفانه و قبیحانه داعش در هیچ برهه ای از تاریخ اتفاق نیافتاده است یاد آور شد: چهره خشنی که آمریکایی‌ها از داعش به ظاهر مسلمان نشان می‌دهند در واقع پیگیری اسلام‌هراسی است و می‌خواهند آنان را مسلمانان واقعی معرفی کنند تا بگویند اسلام هیچگونه حد و مرزی را نمی‌شناسد، لذا با تمام ظرفیت‌های رسانه‌ای خود اینگونه مسائل را پوشش می‌دهند.

وی تصریح کرد: امنیت به عنوان یکی از مهمترین مؤلفه های اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود و این مهم در سایه وحدت و انسجام مردم و جوانان این مرز و بوم در کشور محقق شده است.

ارسال نظرات