صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

شنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - 06 April 2024
امام جمعه اصلاندور گفت:پایان شجره خبیثه داعش حاصل تلاش‌ها و ایثارگری مدافعان حرم و نیروهای جبهه مقاومت اسلامی،براساس روحیه و تفکر بسیجی است.
کد خبر: ۸۹۵۲۶۳۳
|
۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین عظیم اسدزاده در خطبه های این هفته نماز جمعه اصلاندوز با گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین و هفته بسیج گفت:تشکیل بسیج و تاسیس آن از امدادهای غیبی الهی بود که با معمار و مهندسی خمینی کبیر به وقوع پیوست و تمام معادلات سیاسی و آکادمیک جهان را بهم ریخت و از دنیا و عالم اسلام تعریفی دیگر و متخذ از اسلام و قرآن با اسلام انقلاب اسلامی بوجود آورد.

وی تلاش عاشقانه،اخلاص در عمل،شهادت طلبی،حضور در صخنه،ارتباط با خدا،آماده به رزم،اهل علم و ورزش را از خصوصیات بسیجی عنوان کرد و گفت:حضور بسیج و سپاه در تمامی عرصه های مختلف نظام باعث خنثی شدن نقشه های شوم دشمنان شده و همه دنیا از وجود چنین نیروی عظیم انقلاب حیران گشته اند.

امام جمعه اصلاندوز با بیان اینکه پیروزی جبهه مقاومت بر تروریستهای داعش در سوریه و عراق براساس روحیه و تفکر بسیجی بوقوع پیوست افزود:پیشرفت‌ها، عزت و اقتدار کشور را تا به امروز مدیون و مرهون فداکاری‌های بسیج هستیم.

حجت الاسلام اسدزاده اخلاص و ولایتمداری را از اولین و شاخص‌ترین اوصاف بسیج عنوان کرد و گفت:فرهنگ بسیجی و روحیه انقلابی‌گری بایستی بیش از پیش در جامعه ترویج و حفظ شود.

وی افزود:هفته بسیج یادآور حماسه آفرینی بسیجیان در برهه‌ها و آزمون‌های تاریخ انقلاب اسلامی است و فرصتی مناسب برای معرفی خدمات بسیج به مردم انقلابی ایران است.

امام جمعه اصلاندوز در ادامه با تبریک پیروزی جبهه مقاومت در سوریه و عراق بر تروریستهای تکفیری داعش گفت:سردار سلیمانی پیروزی‌های جبهه مقاومت را در سوریه و عراق علیه داعش رقم زد.

حجت الاسلام اسدزاده بااشاره به نامه فرمانده سپاه قدس به رهبر معظم انقلاب و جواب نامه سردار سلیمانی از طرف مقام معظم رهبری افزود:حضور به موقع سردار سلیمانی در منطقه و متحد کردن نیروهای مردمی و نظامی در سوریه و عراق از عوامل اصلی پیروزی جبهه مقاومت برابر شجره خبیثه داعش بود.

وی در ادامه به سالروز شهادت حضرت امام حسن عسگری(ع) و آغاز امامت حضرت مهدی(عج) اشاره کرد و این روز را به رهبری معظم،ملت ایران و همه منتظران ظهور آن حضرت تبریک گفت.

امام جمعه اصلاندوز بااشاره به زلزله اخیر استان کرمانشاه و خسارات جانی و مالی این زلزله در غرب کشور از تمامی ملت ایران و دست اندرکاران جمع آوری کمکهای مردمی به زلزله زدگان این استان در کشور و بخصوص سطح شهرستان از جمله سپاه ناحیه عشایری،کمیته امداد،هلال احمر و روحانیت تقدیر و تشکر کرد.

حجت الاسلام اسدزاده افزود:آحاد ملت ایران بهترین جلوه از نوع دوستی و رسالت دینی و ایمانی در یاری رساندن به آسیب دیدگان زلزله غرب کشور را به نمایش گذاشتند.

ارسال نظرات