صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - 07 June 2023
فرمانده سپاه آبیک گفت: هر وقتی که ما گوش به فرمان ولایت بودیم و با فرهنگ بسیجی پیش رفتیم پیشرفت کردیم و هرجا به این بیانات و فرهنگ اعتنا نکردیم عقب ماندیم که یکی از این عرصه ها عرصه های اقتصادی بود که اقتصاد مقاومتی سرلوحه کار ما است.
کد خبر: ۸۹۵۳۴۱۹
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲

به گزارش خبر گزاری بسیج مسلم لطفی زاده فرمانده ناحیه امام صادق علیه السلام آبیک با تبریک هفته بسیج و نابودی گروهک داعش بیان کرد: جریان نابودی داعش یک جریانی است که حضرت امام راحل به ان اشاره کردند و بیداری منطقه ای و کشورهای اسلامی را پیش بینی کرده بودند که البته با رهنمودهای رهبر انقلاب شکل گرفت و حرکتی مردمی علیه مستکبرین عالم بود
وی افزود: سردار سلیمانی که در راس این جریان بودند و توانستند یک جبهه انقلابی و مردمی ایجاد کنند که خمیر مایه این حرکت همان فرهنگ بسیجی بود که در متن این حرکت جریان داشت و دیدیم که مردم عراق و سوریه با ایجاد بسیح مردمی و فاطمیون و حیدریون هم در حول محور مقاومت توانستند پاسخ دندان شکنی به این گروه خبیث بدهند .
فرمانده ناحیه امام صادق علیه السلام آبیک تصریح کرد: داعش گروهی بود که از اعمال غیر انسانی فرو گذار نمی کرد و رعب و وحشتی در بین مردم ایجاد کرده بودند و البته با توکل برخدا و رهبری مقام معظم رهبری و جبهه مقاومت این گروهک را نابود کند.
وی افزود: این حوادث البته برای ما تازگی نداشت رزمندگان ما در جبهه های دفاع مقدس نیز شاهد این حرکت های غیر انسانی از جانب بعثی ها بودند .
لطفی زاده بیان کرد: هر وقتی که ما گوش به فرمان ولایت بودیم و با فرهنگ بسیجی پیش رفتیم پیشرفت کردیم و هرجا به این بیانات و فرهنگ اعتنا نکردیم عقب ماندیم که یکی از این عرصه ها عرصه های اقتصادی بود که اقتصاد مقاومتی سرلوحه کار ما است .
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: بعد از گذشت چهل سال از تشکیل بسیج اینک این شجره طیبه تبدیل به درخت تنومند شده است و در هرجایی که دارای مشکل شدیم با حضور بسیجیان حل می شود .
اگر در موضوعات امنیتی بسیج به نیروهای دیگر کمک می کنند و با ایجاد تورهای ایست و بازرسی و گشت های اطلاعاتی و امنیتی عمل می کند می خواهند امنیت جامعه را تامین کنند گرچه مظلومانه و در کمال گمنامی این امورات را اجرا می کنند.
فرمانده ناحیه امام صادق علیه السلام آبیک افزود: محرومیت یکی از مسائل اجتماعی این کشور می باشد و کمبود هایی در روستا داریم گرچه اینکه روستاها باید بیشتر مولد اقتصادی باشند ولی شاهد محرومیت ها هستیم و بسیجیان در این محرومیت ها نیز در روستاها خدمت می کنند .
لطفی زاده با اشاره با آسیب های اجتماعی تصریح کرد: تربیت دینی در بین جوانان و نوجوانان نیز یکی از موضوعات فعالیت بسیج است که در مقابل ناهنجاری ها از جمله اعتیاد و طلاق و.. نیز در جامعه محسوس است که حلقه های تربیتی صالحین در صدد تربیت دینی افراد جامعه است که در قالب اشنایی با احکام دین و موضوعات اخلاقی در حال انجام است گرچه بحث تربیت یک بحث بلند مدت و طولانی است و نکته سوم اوقات فراغت جوانان و نوجوانان است که باید توجه بشود البته رهبری نیز در توصیه به جوانان سه موضوع تحصیل و تهذیب و ورزش است و در اقشار بسیج ما این هدف دنبال می شود.
وی در خاتمه بیان کرد: اگر دشمنان روزی قصد تعدی به کشور ما داشته باشد در جهات نظامی، اقتصادی و اجتماعی نیرویی که در مقابل این دشمن خواهد ایستاد نیرو بسیج خواهد بود مثل همین شکست جبهه تکفیری داعش که به همت همین جوانان بسیجی رقم خورد.
6001/پ30/ب

ارسال نظرات