صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

جمعه ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - 04 August 2023
مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع):
مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) گفت:امام خمینی(ره) وحدت را موجب قدرت و تفرقه را موجب سستی می دانند به خاطر این که ما دارای یک دشمن مشترک هستیم که شیعه و چه سنی امروز یک دشمن مشترک دارند که آن امریکای جنایتکار است.
کد خبر: ۸۹۵۹۰۸۹
|
۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸

حسین عدالتی شربیانی مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در گفت و گو با خبرنگار بسیج با تبریک هفته وحدت اظهار داشت: به روایت اهل سنت 12ربیع الاول و به روایت شیعه 17ربیع الاول به ولادت پیامبر گرامی اسلام معروف است به خاطر همین موضوع امام بزرگوارمان ابتکاری را به خرج دادند و این هفته را از 12 تا 17 ربیع الاول را به عنوان هفته وحدت در جمهوری اسلامی ایران نام گذاری کرده اند تا مردم به واسطه پیامبر گرامی اسلام همدلی و وحدت بیشتری داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: امام خمینی(ره) وحدت را موجب قدرت و تفرقه را موجب سستی می دانند به خاطر این که ما دارای یک دشمن مشترک هستیم که شیعه و چه سنی امروز یک دشمن مشترک دارند که آن امریکای جنایتکار است که ما باید متحد با یکدیگر در مقابل آنها مبارزه کنیم وحدت شیعه و سنی در منطقه باعث نابودی داعش شد.

عدالتی افزود: وقتی بسیج مردمی در عراق و سوریه فارغ از نگاه شیعه و سنی پا در میدان مبارزه گذاشت جمهوری اسلامی نیز با فرماندهی سرباز دلیر و شجاع خود حاج قاسم سلیمانی به کمک آنان شتافت و فداکاری فرزندان ایران اسلامی هم پای برادران سنی و شیعه سوری و عراقی داعش را به خاک مذلت نشاند.

این مسوول با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که امروز حقیقتا به عنوان منادی وحدت در عصر حاضر هستند، یادآور شد: مسلمانان به تدریج این اختلافات مذهبی و طائفه ای را کنار بگذارند و از بین ببرند؛ اگر پای تفرقه شد درخدمت دشمن خواهیم بود، همه ما باید نسبت به وحدت تلاش بکنیم و برای تحقق اهداف نظام و انقلاب انشالله تلاش کنیم.

مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین تصریح کرد: امروز امت اسلام بیشتر از گذشته نیاز به وحدت و انسجام حول محور پیامبر و قرآن دارد و باید همه تلاش کنیم در هر جایی که هستیم بر ترویج وحدت در جامعه و بین مسلمان تلاش کنیم، امنیت، صلابت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون وجود وحدت بین مسئولان، قوای مختلف و مردم است که البته نقش اتحاد بین مردم به‌ویژه شیعه و سنی در موقعیت کنونی انقلاب اسلامی نقش برجسته‌ای دارد.

وی ابراز کرد: جمهوری اسلامی که پرچم‌ دار تشیع در جهان است در هرکجای عالم کشور‌های مسلمان را مورد ظلم و تجاوز ببیند و آن کشور از او درخواست کمک کند فارغ از اینکه اکثریت آن کشور اهل تسنن یا تشیع باشد برای حفظ و حراست از موجودیت آن قد علم کرده و پا در میدان مبارزه خواهد گذاشت.

عدالتی اظهار داشت: احزاب و گروه‌های سیاسی در کشور باید وحدت داشته باشند و به‌گونه‌ای عمل نکنند که مردم را نسبت به‌نظام دلسرد کرده و تفرقه را در جامعه گسترش دهند بلکه باید با حفظ و تقویت وحدت رویه و هم‌بستگی زمینه‌های دلگرمی مردم را فراهم سازند.

4001/ت30/ب

ارسال نظرات