صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

چهارشنبه ۰۷ تير ۱۴۰۲ - 28 June 2023
بسته‌های فرهنگی‌مان را مجهز کنیم و با نوشتن حقایق اسلام و موجودیت داعش و پشت پرده‌هایش، چنان به مغزهای شسته این تفکر هجوم ببریم که همچون جغرافیا، جایی برای سکنی نداشته باشند.
کد خبر: ۸۹۶۱۶۷۹
|
۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
به گزارش سرویس بسیج مقاومت مردمی خبرگزاری بسیج،  جغرافیا از وجود ناپاکی‌ها و خونریزی‌های داعش پاک شده، اما روح خبیث حاکم بر این تفکر همچنان جاری است‌.
 
چند هفته‌ای است که نه تنها رسانه‌های کشور، بلکه رسانه‌های دنیا حول محور پیروزی ارزشمند نیروهای مقاومت بر گروه تروریستی داعش  خبر منتشر می‌کنند، گروه خودساخته‌ای که قرار بود در ابتدا عصای دست پلید کشورهایی باشد که می‌خواهند امنیت خاورمیانه را در دست بگیرند و اهداف‌شان را در این منطقه پیاده کنند، اما غافل از این‌که در نقطه‌ای از خاورمیانه، شیرمردانی از نژاد پارسیان زندگی می‌کنند که توانستند در همین دهه‌های گذشته با اتکا به نیروی ایمان و پیروی از فرامین رهبرشان، هشت سال تمام جلوی چندین کشور در جلد رژیم بعث عراق مقاومت کنند و نگذارند حتی یک وجب از این خاک مقدس به دست اهریمن بیافتد.
 
آمریکا و اسرائیل و البته نوچه‌های‌شان در منطقه، فراموش کردند که نمی‌توان با وجود سرداران ایرانی که تجربه گران‌بهای هشت سال دفاع مقدس را دارند، دست به دامان گروه‌هایی مثل داعش شوند.
 
داعش با همه رعب و وحشتی که در عالم به پا کرد، جلوی عظمت، اقتدار و ایمان برگرفته از فرهنگ دفاع مقدس کشورمان زانو زد و پرچمش در جغرافیای خونینش بر زمین افتاد تا رسماً حاکمیتش را در کشورهای عراق و سوریه از دست بدهد، اما نباید از این مسئله غافل شد که تفکر و اندیشه داعشی بسیار بدتر و خطرناک‌تر از فیزیک و جغرافیای داعش است.
 
تفکر بیمارگونه داعش که از صدر اسلام تاکنون در جلدها و اسم‌های مختلف باعث بدنامی اسلام نزد اسلام ناشناسان شده است، با بمب و موشک و تفنگ برچیدنی نیست، بلکه با سلاح فرهنگ و ایمان و آگاهی است که می‌توان این اندیشه بیمار و روانی را از زمین پاک خدا و سایه نام اسلام دور کرد و از بین برد.
 
سردار سلیمانی، رزمندگان مقاومت، سپاهیان قدس و دیگر کسانی که لباس رزم پوشیدند، توانستند با درایت، شجاعت و تکنیک‌های رزمی، جغرافیا و فیزیک پلید و ناپاک داعش را برچینند و نابود کنند و حالا این پیروزی را به دست ما سپردند تا ما بتوانیم آن‌را ادامه داده و باعث ریشه‌کنی فرهنگ پلید و نگرش داعش در اذهان و مغزها باشیم.
 
اکنون وقت کارزار جنگ و تفنگ نیست، بلکه وقت آن است که خودکارها، رسانه‌ها، دفترها و بسته‌های فرهنگی‌مان را مجهز کنیم و با نوشتن حقایق اسلام و موجودیت داعش و پشت پرده‌هایش، چنان به مغزهای شسته این تفکر هجوم ببریم که همچون جغرافیا، جایی برای سکنی نداشته باشند.
 
امروز باید جوانان، خبرنگاران، هنرمندان و نخبگان ایران و دنیای اسلام باید پا جای پای سردار سلیمانی‌ها بگذارند و با سلاح نرم به جنگ تفکر داعش بروند تا در کنار فیزیک و جسم شیطانی این تشکیلات، روح و تفکر ضدانسانی‌شان را نیز به زانو درآورند و زمین پاک خدا، جغرافیای خاورمیانه و ایران عزیز را برای همیشه از لوث پلیدشان پاک کنند تا نور تابناک و مهربان اسلام واقعی بر سرزمین‌های این نقطه از جهان بتابد.
 
 
ارسال نظرات