صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

سه‌شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - 06 June 2023
مسوول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران گفت: امروز مقاومت اسلامی در جهان سرافراز و سر بلند است و گام به گام وعده امام راحل و شعار« راه قدس از کربلا می‌گذرد» را محقق می‌کند و تمدن نوین اسلامی تحقق پیدا می‌کند.
کد خبر: ۸۹۶۱۹۸۹
|
۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام محمد انتظاری عصر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان که با هدف تکریم امام جمعه سابق  و معارفه امام جمعه جدید شهرستان نور در سالن پیامبر اعظم(ص) ارشاد نور برگزار شد، اظهار کرد: ائمه جمعه بیشتر میان‌سال و گاهی هم بالاتر هستند و تردید ندارند که حکم سه ساله است ولی ممکن است به 6 ماه هم نرسد و سربازی ولایت را در جای دیگر انجام دهند.

وی افزود: این امر و جابجایی به امر ولایت بستگی دارد زیرا انتخاب و انتصاب و معرفی ائمه جمعه توسط رهبری انجام می‌شود و ما تنها می‌توانیم افراد و گزینه‌هایی را معرفی کنیم اما انتخاب توسط شخص ایشان انجام و دستور صادر می‌شود.

 مسؤول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران تصریح کرد: مسؤولان و حاکمان وقتی حاکم می‌شوند باید نماز را اقامه کنند، اگر آسیب‌ها را فهرست کنیم، فرصت‌ها دیگر دیده نمی‌شوند پس نماز به پا دارید به ویژه نماز جمعه که مانع فساد و فحشا می‌شود.

این مسؤول بیان کرد: خداوند در قرآن و سوره جمعه فرمود تا برای ذکر خدا سرعت و سبقت بگیرید بنابراین مسؤولان و خادمان نظام در صف اول نماز جمعه بایستند، نماز جمعه نماز سیاسی و عبادی و نماز حاکمان با امر ولی امر مسلمین است.

انتظاری با بیان شخصیت ارزشمند امام جمعه سابق، اظهار کرد: حجت‌الاسلام امیری‌ارجمند هر کجا که خدمت کردند در دل و جان مردم جای گرفتند زیرا مردمی، متواضع، دلسوز مردم و یار و یاور مردم و مسؤولان بودند.

وی افزود: نماز جمعه وحدت آفرین است پس دست به دست هم دهیم و با وحدت و انسجام دشمنان خود را ناامید کنیم، نماز جمعه نماز دشمن شکن است.

مسؤول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به اوضاع سیاسی منطقه اشاره و خاطرنشان کرد: ترامپ این انسان دور افتاده از زمان به یک و نیم میلیارد مسلمان جهان دهن‌کجی می‌کند و قدس را پایتخت رژیم صهیونیستی اعلام می‌کند، زهی خیال باطل، باید این آرزو را به گور ببرد.

وی،گفت: امروز مقاومت اسلامی در جهان سرافراز و سر بلند است و گام به گام وعده امام راحل و شعار« راه قدس از کربلا می‌گذرد» را محقق می‌کند و تمدن نوین اسلامی تحقق پیدا می‌کند.

فرماندار شهرستان نور نیز اظهار کرد: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی به واسطه تدبیر امام(ره) سنگرهای نماز جمعه است، سنگرهای معنویت و نورانیت که هر چه از عمر انقلاب می‌گذرد بیشتر به اهمیت جایگاه آن پی می‌بریم.

هادی خنجری افزود: یکی از دستاوردهای نماز جمعه حضور رهبری نظام است، همه شهدا نیز دستاورد نماز جمعه‌ها و مساجد هستند.

وی نیز خصوصیات بارز اخلاقی امام جمعه سابق را برشمرد و گفت: تعامل پدرانه، برادرانه و بزرگواری حجت الاسلام امیری ارجمند برای همه ما محسوس بود، از درایت و نگاه ویژه ایشان سپاسگزاریم و آرزوی توفیق داریم.

 در این مراسم حجت‌الاسلام سیدمهدی امیری‌ارجمند تکریم و قرار شد در هفته آینده در شهرستان فیروزکوه معارفه شود و حجت‌الاسلام قنبرعلی احمدی به عنوان امام جمعه شهرستان نور معارفه شد.

وی پیش از این امام جمعه مرودشت استان فارس بود.

ارسال نظرات