صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - 04 June 2023
فرمانده لشکر عملیاتی 16قدس سپاه گیلان خبر داد: تمام پایگاه‌های داعش در سوریه و عراق توسط سردار سلیمانی‌ها فروریخت و دیگر توان رزم‌آوری و لشکر سازی را ندارند.
کد خبر: ۸۹۶۲۲۲۶
|
۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳

در روز دوشنبه مورخ 20/09/96 مراسم ویژه پیروزی جبهه مقاومت در مسجد شهدای امینی لنگرود استان گیلان برگزار شد.
به گزاش خبرگزاری بسیج از لنگرود، سردار محمدعلی حق‌بین، فرمانده لشکر عملیاتی 16 سپاه قدس گیلان به عنوان سخنران این مراسم با اشاره به توطئه‌های استکبار علیه نظام اسلامی، اظهار کرد: استکبار در طرحی ۵۰ ساله و از روش‌های مختلف به دنبال ایجاد ضعف و غلبه علیه انقلاب اسلامی است که جنگ، ایجاد تحریم، فشار روانی بر مردم، جنگ نرم و… ازجمله این اقدامات است.
وی بابیان اینکه جنگ نرم از حوزه‌های وسیع فعالیت دشمن علیه انقلاب است، افزود: ارائه یک الگو بر اساس معیارهای غربی در قالب پوشش، رنگ، تنوع‌طلبی و … از مواردی است که شاهد آن در جامعه امروز نیز هستیم تا افراد را نسبت به ارزش‌های اسلامی کم‌رنگ یا بی‌تفاوت کنند.
فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶قدس گیلان تصریح کرد: دشمن به دنبال ضعف در بدنه انقلاب است تا در آن زمینه نفوذ و بر روی ملت تأثیرگذار باشد، دشمن به دنبال ناامید کردن مردم از انقلاب است که یکی از روش‌های آنان دروغ‌گو خطاب کردن مسئولان نظام و جوسازی علیه انقلاب است.
حق‌بین با اشاره به نفوذ رزمی دشمن در مرزهای سرزمینی، گفت: داعش برنامه‌ریزی آمریکا علیه انقلاب اسلامی بود و اگر دستور به‌موقع امام خامنه‌ای برای کمک‌های مستشاری به کشورهای منطقه نبود امروز باید در شهرهای خودمان با داعش جنگ می‌کردیم ولی باتدبیر رهبری نه‌تنها ایران در آسایش بود بلکه امروز شاهد پایان داعش توسط رزمندگان انقلاب هستیم.

وی بیان کرد: داعش با شعار اسلام آمد ولی برای تفریح خود، زنان و کودکان را سر می‌بریدند و در کنار کشورگشایی به نفع خود، به دنبال خدشه‌دار کردن چهره اسلام در جهان بودند.
فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان بابیان اینکه آمریکا بزرگ‌ترین حامی داعش بود، افزود: تمام پایگاه‌های داعش در سوریه و عراق توسط سردار سلیمانی‌ها فروریخت و دیگر توان رزم‌آوری و لشکر سازی را ندارند.
حق‌بین تصریح کرد: ادعای آمریکا این بود که ۲۰ سال زمان لازم است تا داعش از بین برود ولی ایران در کنار رزمندگان جبهه مقاومت داعش را در کمتر از ۵ سال از صحنه روزگار حذف کرد.
وی بابیان اینکه داعش صرفاً برای جنگ نیامده بود، گفت: داعش برای از بین اخلاق در بین امت اسلامی بنا گذاشته‌شده بود و جهادالنکاح یکی از سنت‌های غلطی بود که در حال انجام آن بودند و امروز شاهد متولد شدن طفل‌هایی هستیم که بر روی دست مردم کشورهای جنگ‌زده باقی‌مانده است.
فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان تأکید کرد: مدافعان حرم خشونت‌طلب نبودند بلکه برای امنیت جامعه ایران کیلومترها دورتر از مرزهای ایران از امینت این مرزوبوم دفاع کردند و امروز مفتخریم که دنیا پایان داعش را بانام ایران می‌شناسد.
حق‌بین بیان کرد: ایران هیچ‌گاه به‌اندازه امروز دارای امنیت نبود و تا دیروز که آمریکایی‌ها در مرزهای عراق چنبره زده بودند شاهدیم که فاصله دشمن با مرزهای انقلاب اسلامی به بیش از دو هزار کیلومتر رسیده است و علاوه بر جنگ، سایه جنگ هم از سر ایران برداشته‌شده است.
وی بابیان اینکه بی‌حجابی و بدحجابی در خط مقدم مبارزه با انقلاب است، افزود: دشمن دیگر توان از سر بازسازی رزمی علیه انقلاب را ندارد و به دنبال از سر بازسازی از طریق جنگ نرم و تغییر تفکر جوانان کشور علیه انقلاب است.
فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان گفت: جوانان ایران باید هوشیار باشند و نباید در خط مقدم جنگ نرم انقلاب با دشمن در صف دشمنان اسلام و انقلاب قرار بگیرند.
حق‌بین بیان کرد: ارتش و تجهیزات نظامی سوریه خیلی بیشتر از کشور ایران بود ولی دشمن توانست از طریق جنگ نرم و بی‌تفاوتی در جوانان آن کشور در مدت کوتاهی بیش از ۷۰ درصد سوریه را اشغال کنند که خوشبختانه با کمک‌های مستشاری ایران، ارتش سوریه نیز جان تازه‌ای گرفت.

ارسال نظرات