صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - 01 June 2023
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار در بازدید از مجموعه فرهنگی سرای محبت رضوانشهر و رونمایی از طرح "پیمان محبت" اظهار داشت: طرح پیمان محبت به جهت آثار، نتایج و کارکردهای آن واقعاً مقدس و ارزشمند بوده و نمود عینی عمل به قرآن و آموزه‌های دینی است.
کد خبر: ۸۹۶۵۰۰۰
|
۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج  از اشکذر: معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار در جریان بازدید از مجموعه فرهنگی سرای محبت رضوانشهر و رونمایی از طرح "پیمان محبت" اظهار داشت: طرح پیمان محبت به جهت آثار، نتایج و کارکردهای آن واقعاً مقدس و ارزشمند بوده و نمود عینی عمل به قرآن و آموزه‌های دینی است.
"محمدعلی طالبی " با اشاره به اثرگذاری و اثرپذیری محبت در بستر جامعه و خانواده عنوان داشت: تجربه این هنرمند موفق و فعالیت در خلق آثار برگرفته از آموزه‌های دینی سبب گردیده تا طرح‌های وی نتایجی مثبت در زمینه مباحث فرهنگی و خانواده داشته باشد.
در این بازدید که مسئولین استان و شهرستان طالبی را همراهی می‌کردند وی ضمن تأکید بر همیاری مجموعه استان نسبت به گسترش طرح "پیمان محبت" در جامعه تصریح نمود: طی سال‌های اخیر توجه به مباحث بنیادین در روابط اجتماعی و مسائل فرهنگی در کشور افزایش‌یافته و این تغییر وجه به‌واسطه نیاز و ضرورت امروز جامعه سبب افزایش ضریب نفوذپذیری طرح پیمان محبت خواهد بود.
معاون استاندار موفقیت طرح‌های فرهنگی را در گروه قابلیت مجریان آن دانست و ادامه داد: این هنرمند رضوانشهری به‌واسطه علاقه و انگیزه بالای خود توانسته جوش‌وخروش هنری خود را به دیگران تسری دهد.
این مقام مسئول با تأکید بر ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت بالای این مجموعه و معرفی آن در سطح استان و کشور نیز گفت: تلطیف فضای فرهنگی و اجتماعی و نیز الگو کردن این طرح در جامعه به‌ویژه در جهت جذب گردشگر بدون شک از مهم‌ترین کارکردهای پیمان محبت خواهد بود.

توجه به مقوله "صبر" و ارتباط تنگاتنگ آن با "محبت" در اجتماع موضوع دیگری بود که طالبی به آن اشاره کرد و در این خصوص گفت: بررسی و مطالعه علمی در این موارد باهدف پیشگیری از وقوع جرائم صورت گرفته است و درصورتی‌که محبت و صبر در بین شهروندان افزایش یابد شاهد کاهش تخلفات خواهیم بود.

طالبی با تقدیر از اقدام ارزنده "سید حسین پوررضوی " افزود: واحدهای صنعتی و تولیدی نیز می‌توانند ضمن همراهی در گسترش این طرح اقدامی در جهت ترویج فرهنگ محبت و مهرورزی بین کارکنان خود داشته باشند.

"محمدعلی شاه‌حسینی "فرماندار اشکذر هم در صحبت‌های خود تجدید پیمان و عهد محبت را اثری ماندگار دانست و همراهی همگان را برای اجرای موفق این طرح خواستار شد.

وی با اشاره به طرح جدید "شما لایق تقدیرید" نیز تصریح نمود: در این طرح که مراحل مقدماتی آن با مجموعه نیروی انتظامی و پلیس راهور در جریان است از رانندگان و مردمی که نسبت به رعایت قوانین و مقررات اقدام می‌کنند با اهدا بسته فرهنگی تقدیر می‌شود.

انعقاد پیمان محبت و مهرورزی با هنرمند اشکذری و جامعه معلولین شهرستان از دیگر برنامه‌های معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار در سفر به شهرستان اشکذر بود.

فرمانداری اشکذر


ارسال نظرات