صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

سه‌شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - 10 October 2023
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: مجموعه مدیریت کشور در برابر مردم مسئول است و باید برای تامین و بهبود وضعیت معاش و زندگی مردم و همچنین ایجاد اشتغال مولد برای جوانان برنامه‌ریزی کاربردی داشته باشد.
کد خبر: ۸۹۶۷۷۴۱
|
۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی صبح امروز در کلاس درس اخلاق مدیران این استان با اشاره به حماسه 9 دی از عموم مردم ولایتمدار استان خواست در مراسم گرامیداشت این روز حضوری پُرشور داشته باشند و گفت: 9 دی؛ نماد بصیرت، آگاهی، بیداری و دشمن شناسی ملت ایران است که با حضور همیشه در صحنه خود مانع از دستیابی دشمنان به اهداف شوم‌شان در فتنه 88 شدند.

وی افزود: مردم، مسئولان و مدیران نبایستی فریب دشمن را بخورند و با هوشیاری و بصیرت نسبت به توطئه‌ها و حربه‌های دشمن از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی پاسداری کنند و در این راستا رعایت اصول انقلاب، اصول امام و رهبری و اصول اسلام و قانون اساسی یک وظیفه همگانی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با انتقاد از عملکرد برخی دستگاه‌های اجرایی در استان به لزوم نظارت هرچه بیشتر بر ساخت وسازها اشاره و تصریح کرد: در هر عرصه‌ای برای رفع مشکلات و چالش‌ها بایستی مدیران تدبیری بیاندیشند، بسیاری از بافت‌های روستایی استان قدیمی و آسیب‌پذیر هستند که نیازمند تدبیر لازم برای پیشگیری از مشکلات آتی است.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی بر لزوم رعایت اصول مهندسی در بحث نوسازی‌ها تاکید کرد و گفت: نوسازی‌های انجام شده باید براساس اصول باشد ولی در عمل شاهد چنین امری نیستیم پس دستگاه‌های نظارتی، سازمان نظام مهندسی و دیگر دستگاه‌ها چه می‌کنند؟ متاسفانه بافت‌های غیرمقاوم بسیاری در روستاها داریم و خیلی از مناطق توسعه شهری ما با چالش شهری مواجه هستند.

وی افزود: شهرستان سرپل ذهاب بعد از جنگ تحمیلی به طور کامل بازسازی شد اما در جریان زلزله آسیب‌های جدی به این شهر وارد آمد که نتیجه رعایت نکردن اصول ساخت و ساز و عدم نظارت دقیق مسئولان مربوطه است.

 نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: همت لازمه رسیدن به قله‌های بلند عزت است باید ضعف‌ها را برطرف کنیم و آنچه که ملت ما را عزتمند می‌سازد ارده قوی و ایمان‌های راسخ است.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: مسئولان باید موانع پیش رو برای استقرار احکام خداوند در جامعه با صبر و استقامت کنار بزنند و تحت هیچ شرایطی دچار سستی و نا امیدی نشوند؛ مجموعه مدیریت کشور در برابر مردم مسئول است و باید برای تامین و بهبود وضعیت معاش و زندگی مردم و همچنین ایجاد اشتغال مولد برای جوانان برنامه‌ریزی کاربردی داشته باشد.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی خاطرنشان کرد: هزینه‌ها باید در دستگاه‌های اجرایی به حداقل ممکن برسد و از انجام کارها و ساخت و سازهای غیر ضروری نیز با جدیت پرهیز شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات