صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - 11 June 2023
نازی عابدینی گفت: ایدیولوژی اقتصاد مقاومتی بر مبنای تولید است و با زیاده خواهی و مصرف بیشتر مخالف است از اینرو ضروری است که ایدلولوژی اقتصاد مقاومتی برای دانش آموزان تبیین شود.
کد خبر: ۸۹۶۷۸۶۸
|
۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۵:۱۵

نازی عابدینی یکی از فرماندهان بسیجی شهرستان عنبرآباد استان کرمان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت:  ایدیولوژی اقتصاد مقاومتی بر مبنای تولید است و با زیاده خواهی و مصرف بیشتر مخالف است از اینرو ضروری است که ایدلولوژی اقتصاد مقاومتی برای دانش آموزان تبیین شود.

وی با بیان اینکه دانش آموزان از مراکز تولیدی بازدید کنند افزود: بازدید از مراکز تولیدی می تواند نقش موثری در تبیین فرایند و چگونگی تولید و شرایط اقتصادی کشورمان داشته باشد.

عابدینی خاطر نشان کرد: ایدیولوژی اقتصاد مقاومتی نشان دهنده این است که در صورت تحریم و مشکلات عدیده اقتصادی می توان از طریق برنامه ریزی و تدوین منشور اقتصادی انضباط اقتصادی را به دانش آموزان آموزش داد تا بتوانند با صرفه جویی در هزینه های مختلف و با مشارکت و تعاونی در جهت تولید محوری و عدم وابستگی پیش بروند.

این فرمانده بسیجی در پایان افزود: استقلال و خودکفایی یکی از مبناهای اصلی تبیین  ایدیولوژیک اقتصاد مقاومتی برای دانش آموزان است تا از طریق آموزش کسب و کار و کارآفرینی بتوانند تولیدکنندگان خوبی برای آینده اقتصاد کشورمان شوند.

ارسال نظرات