صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۲ - 09 July 2023
محمدرضانجفی گفت: آیا امروزه شهرداری تهران با انبوهی از سرمایه ها و منابع که ده ها سال از عمر آن گذشته در شرایط مطلوبی به سر می برد که از شرکت های نوپا انتظار داشته باشیم در نقطه اوج بدون نقص فعالیت کنند.
کد خبر: ۸۹۶۹۹۶۴
|
۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰

 

به گزارش خبرگزاری بسیج،  محمدرضا نجفی در رابطه با اظهارات معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران مبنی بر اختلاف نظر جدی با اسنپ و تپ‌سی و همچنین نقش موثر تاکسیرانی مجازی در تشدید آلودگی هوا، گفت: اسنپ و تپ‌سی خدمات ارزشمند مفیدی به مردم و جامعه ارائه می‌کنند از سویی چنین نیست که اگر این خودرو‌ها تحت نظر شرکت‌های تعریف شده قانونی فعالیت نکنند خانه نشین می‌شوند بلکه کماکان در خیابان‌ها در حال تردد بوده و باید برای تامین معیشت تلاش کنند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، افزود: در حال حاضر رانندگان اسنپ و تپسی به صورت شبکه‌ای و سیستمی در حال فعالیت هستند و منفعت این فعالیت متوجه رانندگان و جامعه می‌شود از سویی تا حدی کنترل، نظارت و برنامه ریزی بر فعالیت آن‌ها ممکن شده و قابل قبول است بنابراین به محاق کشاندن این گونه شرکت‌های خدماتی به منزله از هم پاشیدن و متفرق شدن آن‌ها در سطح شهر به سبک و سیاق سابق است.

وی با بیان اینکه محدودیت و سختگیری در مورد فعالیت اسنپ و تپسی خدمتی به جامعه و شهروندان تهرانی نمی‌کند، تصریح کرد: این استارتاپ‌ها شرکت‌های نوپایی هستند که به طور قطع با نقطه تکامل فاصله زیادی دارند و باید برای تحقق مسیر تکاملی آن‌ها در تمامی زمینه‌ها همکاری لازم را داشته باشیم تا کاستی، ضعف و مشکلات سد راه آن‌ها رفع شود و با رشد و تعالی بتوانند خدمات کیفی مناسب را به جامعه ارائه کنند.

این نماینده مردم در مجلس دهم، ادامه داد: از عمر این استارتاپ‌ها مدت زمان زیادی نگذشته و فرصت زیادی نداشته اند که خود را به سطح فوق العاده مطلوبی برسانند در این رابطه آیا امروزه شهرداری تهران با انبوهی از سرمایه‌ها و منابع که ده‌ها سال از عمر آن گذشته در شرایط مطلوبی به سر می‌برد که از شرکت‌های نوپا انتظار داشته باشیم در نقطه اوج بدون نقص فعالیت کنند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در مسیر فعالیت تاکسی‌های اینترنتی نباید سنگ اندازی کرد، تصریح کرد: باید برای شناسایی و رفع نواقص و ایرادات آن‌ها تلاش مناسبی داشته باشیم، زیرا مردم تهران از عملکرد آن‌ها راضی هستند.

عضو مجمع نمایندگان استان تهران با تاکید بر اینکه عملکرد تاکسی‌های اینترنتی بدون نقص نیست، گفت: بهتر است لیستی از نقاط ضعف و تهدید‌های این استارتاپ‌ها تهیه تا بتوان مخاطرات و آسیب‌هایی که از ناحیه آن‌ها به جامعه وارد می‌شود را کنترل و مدیریت کرد. 
ارسال نظرات