صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - 03 September 2023
دادستان عمومی انقلاب قزوین گفت: برخی افراد معاند تلاش می‌کنند با سوءاستفاده از ساده‌انگاری، مشکلات صنفی و اقتصادی مردم، دست به تخریب اموال مردم یا اموال عمومی بزنند که لازم است مردم آگاه باشند.
کد خبر: ۸۹۷۰۰۴۳
|
۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی‌نیارکی در نشست ویژه ستاد پیشگیری و مقابله با جرائم خاص که صبح امروز در سالن جلسات دادسرای مرکز استان برگزار شد، اظهار داشت: دادستان‌های شهرستان‌های استان با آمادگی کامل دستورات قانونی و لازم را به ضابطان قضایی داده‌اند از این رو ضابطان قضایی برای اقدام لازم متناسب با شرایط آمادگی کامل دارند.
وی گفت: برخی افراد معاند تلاش می‌کنند با سوءاستفاده از ساده‌انگاری، مشکلات صنفی و اقتصادی مردم، دست به تخریب اموال مردم یا اموال عمومی بزنند که لازم است مردم آگاه باشند که با چنین اقداماتی بهانه دست دشمنان ندهند.
دادستان عمومی و انقلاب قزوین با اشاره به برخی تحرکات و سوءاستفاده از شور جوانان اضافه کرد: آتش‌زدن اماکن عمومی و شخصی مردم یکی از اقداماتی است که احتمال آن از قبل می‌رفت اما چنین اقدامات تخریبی جز این که آب در آسیاب دشمن ریخته شود، سودی ندارد و مردم باید در چارچوب قانون مطالبات صنفی، اقتصادی و معیشتی خود را از مسؤولان بخواهند.
صادقی‌نیارکی عنوان کرد: در ابتدای آغاز اعتراض‌ها شعارهای مردم در خصوص معیشت، گرانی، تورم و مبارزه با فساد بود که دیدگاه نظام بر این است که مردم دغدغه‌هایی دارند و این دغدغه‌ها باید طرح شود اما نباید برای طرح این گلایه و انتقاد از راهکارهای غیرقانونی و مورد توجه دشمن استفاده شود، نباید کاری کرد که آمریکای خبیث شاد، صهیونیسم جنایتکار که دستش به خون کودکان و زنان و مردان فلسطینی آلوده است، شاد شود.
دادستان عمومی انقلاب قزوین خاطرنشان کرد: نباید طوری حرف بزنیم و عمل کنیم که وهابیون از ترافیک یک خیابان پیراهن عثمان درست کنند و مردم و نظام را مورد هجمه قرار دهند.
صادقی‌نیارکی با اشاره به سوءاستفاده برخی از برخورد توأم با رأفت ضابطان قضایی و اظهار تأسف نسبت به این نوع تحرکات اعلام کرد: پلیس و سایر ضابطان دستگاه قضایی با اقتدار حضور دارند و تمام تلاش خود را دارند تا اقدامی غیرقانونی صورت نگیرد و اگر تجمعی هم اتفاق می‌افتد، این تجمع را با ارشاد متفرق می‌کنند تا بهانه به دست نااهلان و نامحرمان انقلاب و دشمنان به کمین نشسته نیفتد.
این مسؤول توضیح داد: لازم است خانواده‌ها نسبت حضور فرزندانشان دقت بیشتری داشته باشند چراکه برخورد قانونی با سوءاستفاده‌کنندگان از تجمع مردمی صورت می‌گیرد و قطع به یقین سوءاستفاده‌کنندگان خود را در درون جمعیت پنهان می‌کنند.
دادستان عمومی انقلاب قزوین یادآور شد: امیدوارم خواسته‌های مردم و دغدغه‌های خانواده‌ها به ویژه جوانان توسط نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی مورد پیگیری قرار گیرد و در یک اقدام هم‌افزا و همکاری شایسته گام لازم برای ارتقای سطح زندگی مردم برداشته شود چراکه مردمی که در صحنه‌های مختلف انقلاب حاضر بوده‌اند، شایسته خدمتی بسیار بیشتر از شرایط حاضر هستند.
1004/پ30/ب

ارسال نظرات