صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

چهارشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۲ - 05 July 2023
نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: لازم است مردم بصیر و ولایتمداربا حضور در صحنه صف معاندان و مغرضین را از معترضین جدا کرده تا معترضان از طریق قانونی و منطقی پیگیر مطالبه‌های خود شوند.
کد خبر: ۸۹۷۰۵۶۵
|
۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۹

حجت الاسلام جلیلیان در گفت وگو با خبرگزاری بسیج از لرستان، اظهار داشت: مردم عزیز استان لرستان، استانی یکپارچه شیعه و ارادتمند اهل‌بیت عصمت و طهارت در ولایت مداری و دین‌داری و غیرت دینی، ملی ، بصری و هوشیاری و دفاع از مقدسات و ارزش‌ها، همیشه با تمام وجود درصحنه پیش رو بوده‌اند.

وی افزود:  وجود مردان بزرگ و مجاهدان فی سبیل الله و شخصیت‌های والا ، علما و تراز اول عالم اسلام و تشییع مانند حضرت آیت‌الله عظما بروجردی (ره )و علمای دیگری مانند آیت‌الله کمالوند و ... مایه مباهات و از افتخارات این استان هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان بیان کرد: سران عشایر و ایلات استان در سال 1341 با امام خمینی (ره)که پرچم مبارزه با ظلم و ستم را برافراشته بود در دفاع از دین و ارزش‌ها هم‌پیمان شدند و موجبات خرسندی و امتنان امام راحل را فراهم ارودندو در تاریخ زرین مبارزات نامشان پرآوازه گردید و این عهد و پیمان تا پیروزی انقلاب و تا هم‌اکنون مستدام گردید و مردم سلحشور و غیرت کمند و ولایت مدار استان در همه عرصه‌ها و شرایط سنت دفاع از نظام حضور مؤثر و پرشور داشتند.

وی تصریح کرد:  تقدیم 55 شهید از روحانیون استان و 6 هزار و 300 شهید والامقام از اقشار مختلف در دوران دفاع مقدس و خیل عظیم خانواده بزرگ ایثار گران اعم از جانبازان و آزادگان و دلاور مردان دوران دفاع مقدس و حضور همراه با بصیرت  در عرصه‌های دیگر دفاع از نظام ازجمله پیش‌قدمی در خنثی‌سازی و، مهار فتنه 88 و تجدید پیمان با ولایت یک روز قبل از حماسه بزرگ و معجزه اساس 9 دی 88 و ... همه و همه بیانگر ولایت مداری، غیرت دینی و ملی و آمادگی مردم این خطه در جبهه‌های دفاع از اسلام و قرآن و اهل‌بیت و ارزش‌ها  و نظام اسلامی نشانه اتحاد و همبستگی مردمان این دیار با هر جریان فکری و خط سیاسی حول محور ولایت است.

جلیلیان تصریح کرد:  اینک نظام سلطه با محوریت امریکا،  انگلیس و اسرائیل و مرتجعین عرب، معاندان ،منافقین وداعشی ها و تکفیری‌ها که علیرغم تحمل هزینه‌های فراوان پذیرای شکست‌های مکرر و شاهد تأثیرگذاری و اقتدار ملت و نظام اسلامی در منطقه است و توطئه‌ها و نقشه‌های مختلف آن‌ها به‌ویژه آمریکا ، آل سعود و اسرائیل که امنیت ملی ما را نشانه رفته یکی پس از دیگری باطل می‌گردد و اقدامات نسنجیده و بی‌نتیجه آمریکا واعوان او در منطقه بیانگر این ذلت و خاری آن‌ها است.

وی عنوان کرد: به زبان آوردن بعضی مشکلات معیشتی و خواسته‌های به‌حق مردم به فرموده رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) باید موردتوجه جدی مسئولان قرار گیرد  و این بهانه‌ای شده تا نظام سلطه، اسرائیل و سران بی‌کفایت و بدون پشتوانه مردمی آل سعود با خط دهی و تحریک و حمایت افراد معدودی از ضدانقلاب ، منافقین وخائنین به مردم از این فضا سوء استفاده کرده و به انحراف کشیدن اعتراضات به‌حق مردم آرامش و امنیت کشور را خدشه‌دار نمایند .

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان عنوان کرد: لازم است مردم هوشمند،  بصیر و ولایتمداربا حضور در صحنه در ضمن احترام به حقوق و خواسته‌های  به‌حق معترضین صف معاندان و مغرضین  را از معترضین جدا کرده تا معترضان از طریق قانونی و منطقی پیگیر مطالبه‌های خود شده و بهانه را از دست دشمنان دین و قرآن و امنیت مردم گرفته و اجازه ندهند دشمنان این ملت بزرگ و نظام اسلامی کوچک‌ترین سوء استفاده  را از این فضا بنمایند.

انتهای پیام/ 

 

ارسال نظرات