صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - 19 June 2023
معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی «آب و مهتاب» گفت: مهلت شرکت در این مسابقه تا پایان دی ماه امسال تمدید شد.
کد خبر: ۸۹۷۲۸۵۱
|
۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علی بقایی با اشاره به فعالیت قرارگاه «شهید قهاری» همدان در مناطق زلزله‌زده اظهار داشت: کماکان فعالیت قرارگاه شهید «سعید قهاری سعید» همدان در مناطق زلزله زده کرمانشاه ادامه دارد و هم اکنونی گروهی از طلاب و بسیجیان شهرستان اسدآباد مشغول خدمت‌رسانی به مردم هستند.

وی با اشاره به حضور دو روزه گروهی از آرایشگران همدانی در مناطق زلزله زده کرمانشاه برای خدمت رسانی به مردم افزود: گروه‌های خدمت‌رسانی قرارگاه شهید «قهاری سعید» که به صورت نوبتی در مناطق زلزله زده کرمانشاه حاضر می‌شوند در دو حوزه کودکان و بزرگسالان برنامه‌های تفریحی، آموزشی، فرهنگی، مشاوره  و غیره را انجام می‌دهند.

معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین (ع) همدان با بیان اینکه به دلیل فیلتیرینگ تلگرام و افزایش تقاضای افراد برای شرکت در مسابقه بزرگ کتابخوانی «آب و مهتاب»  گفت: مهلت شرکت در این مسابقه نیز تا پایان دی ماه امسال تمدید شد.

وی عنوان کرد: این مسابقه  درباره دو اثر تحسین شده «آب هرگز نمی‌میرد» و «وقتی مهتاب گم شد» با عنوان «آب و مهتاب» به قلم توانای حمید حسام است و افراد علاقمند به شرکت در این مسابقه می‌توانند برای تهیه کتاب و سوالات مسابقه به میدان باباطاهر، بلوار شهید ستار ابراهیمی، معاونت فرهنگی- اجتماعی سپاه همدان و یا به خیابان مهدیه خیابان بهنامجو مرکز فروش کتاب مراجعه کنند.

بقانی ابراز کرد: مراسم تقدیر از برگزیدگان این مسابقه دهه فجر امسال برگزار می‌شود و علاقمندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند تا پایان دی ماه پاسخ سوالات خود را به نشانی ذکر شده ارسال کنند.

وی درباره «جشنواره هنر ماندگار» نیز اظهار داشت: مهلت ارسال آثار به این جشنواره نیز تا پایان دی ماه امسال تمدید شد و علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را با محوریت مفاهیم ارزشی و انقلابی به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین(ع) همدان عنوان کرد: جشنواره بزرگ «هنر ماندگار» دارای بخش‌های فضای مجازی، فعالیت‌های فرهنگی هنری، ایده‌ها، ابتکارات و خلاقیت‌های فرهنگی، موسیقی، هنرهای تجسمی، هنرهای نمایشی و نشر است و افراد علاقه‌مند می‌تواند آثار خود را که باید در سال 95 و 96 تولیدشده باشد را تا پایان دی‌ماه به دبیرخانه جشنواره به نشانی همدان، خیابان مهدیه، خیابان شهید نامجو روبه روی استخر شهدا یا به قسمت‌های فرهنگی حوزه‌ها و نواحی بسیج تحویل دهند.

وی با اشاره به اینکه از تمامی آثار ارسالی نمایشگاهی برپا می‌شود، بیان کرد: مراسم تجلیل از برگزیدگان این جشنواره 20  بهمن 96 برگزارشده و به آنها جوایز نفیسی اعطا می‌شود.

بقایی با بیان اینکه دبیرخانه مرکزی جشنواره بزرگ هنر ماندگار همه‌روزه حتی روزهای تعطیل از ساعت 9 تا 12 صبح و 15 تا 18 عصر آماده دریافت آثار ارسالی است، گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر  همه روزه از ساعت 9 تا 12 با شماره تلفن 08134452281 تماس بگیرند.

 انتهای پیام/

 

خبرهای مرتبط
ارسال نظرات