صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - 18 November 2023
محمدی گفت: دوره های آموزشی موجب ارتقاء سطح خدمات اداری به مردم است در عین حال باید برای ارتقاء سطح خدمات به سمت الکترونیکی شدن فعالیت های اداری و استفاده بهینه از فناوری های نوین حرکت کرد.
کد خبر: ۸۹۷۳۱۰۸
|
۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام و المسلمین محمدی نماینده ولی فقیه  و رئیس سازمان و امور خیریه در همایش ودوره آموزشی مسئولان و کارشناسان دبیرخانه حوزه ریاست سازمان اوقاف با تاکید بر اینکه دبیرخانه ها با مردم و مراجعات مردمی سروکار دارند تصریح کرد:  این بخش از سازمان اوقاف باید با اخلاق و رفتار حسنه و ادب و احترام با ارباب رجوع برخورد کنند تا مردم با رضایت خاطر به سازمان اوقاف وارد و خارج شوند.

رئیس سازمان اوقاف پاسخگویی و پاسخگو بودن به مردم و خدمت شایسته به مردم را یکی از وظایف کارکنان اوقاف در بخش های  مختلف برشمرد و خواستار سرعت بخشی به انجام وظایف با رعایت نظم و انضباط کاری شد.

حجت الاسلام محمدی مراجعات مکرر مردم برای پیگیری یک درخواست و نامه را مضر دانست و افزود: حل مشکلات مردم و پاسخگویی به مکاتبات باید در اسرع وقت و با رعایت شرایط و مصالح در اولویت کاری باشد.

نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه ارتقاء سطح مهارت ها و کسب تجربیات لازم را مورد تاکید قرارداد و افزود: دوره های آموزشی موجب ارتقاء سطح خدمات اداری به مردم است در عین حال باید برای ارتقاء سطح خدمات به سمت الکترونیکی شدن فعالیت های اداری و استفاده بهینه از فناوری های نوین حرکت کرد.

رئیس سازمان اوقاف خاطرنشان کرد:  حفظ سوابق و اسناد موقوفات و رقبات یکی از وظایف امور اداری ودبیرخانه ها و لازمه حفظ و احیاء موقوفات و دفاع از حقوق  موقوفات در سایر دستگاه ها است

حجت الاسلام محمدی بهره گیری از تجربیات موفق و نظارت و کنترل را لازمه ارائه خدمات مطلوب اداری دانست و تصریح کرد:  بازرسی، نظارت و کنترل بر امور اداری و فعالیت ها موجب حسن انجام کار و شناسایی نقط قوت و ضعف است که باید به طور مستمر به آن توجه کرد.

 رئیس سازمان  اوقاف با بیان این که خدایی بودن و خدانگری در امور باید سرلوحه کارها باشد تاکید کرد: ملاک و معیار در امور دنیوی      و نیز کارهای مختلف  برای خدا کار کردن باید باشد.

ارسال نظرات