صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

چهارشنبه ۰۷ تير ۱۴۰۲ - 28 June 2023
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه تخریب کردن امامزاده، مسجد و آتش زدن قرآن کریم پروژه جدید دشمن برای اهانت به مقدسات است، تصریح کرد: عده‌ای زنجیر شده دست رژیم صهیونیستی هستند و با هدف‌های مشخص به مقدسات اهانت می‌کنند.
کد خبر: ۸۹۷۳۲۴۳
|
۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی در دوره آموزشی توانمندسازی ارکان مساجد (ائمه جماعات، هیأت امنا، خادمان مساجد و فرماندهان پایگاه برادر، خواهر و اعضای شورای پایگاه) مساجد الگو و سطح یک مازندران در سپاه کربلا اظهار کرد: دشمن فهمید از چه راهی باید ورود پیدا کند و به‌خاطر همین مسائل حزبی، اقتصادی و مقدسات را وسط کشیده است.

وی با بیان اینکه دشمن در مشهد ابتدا با تخریب چهره‌های ولایی مانند آیت‌الله علم‌الهدی این فتنه جدید را آغاز کرد، افزود: دشمن سواری‌های خوبی از برخی چهره‌های اغتشاشگر و افراد به‌ظاهر انقلابی گرفته است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه تخریب کردن امامزاده، مسجد و آتش زدن قرآن کریم پروژه جدید دشمن برای اهانت به مقدسات است، تصریح کرد: عده‌ای زنجیر شده دست رژیم صهیونیستی هستند و با هدف‌های مشخص به مقدسات اهانت می‌کنند.

حیدری با بیان اینکه دشمن به اندازه‌ای در جامعه نفوذ کرده که می‌بینیم خانواده مذهبی است اما فرزند آن قرآن آتش می‌زند، اضافه کرد: دشمن با فضای مجازی به اندازه‌ای روی جوانان ما کار کرده است که به راحتی به مقدسات توهین می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه دشمن جنگ احزاب و مقدسات را در کشور به راه انداخته است، افزود: دشمن شکست‌های زیادی از جمهوری اسلامی خورده است مانند حمله موشکی به دیرالزور سوریه و منهدم کردن گروه‌های تکفیری و خوب می‌داند که با حمله نظامی موفق نخواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه برخی‌ها در خارج به اغتشاشگران پول می‌دهند تا در کشور آشوب ایجاد کنند، خاطرنشان کرد: دشمن امروز در فضای مجازی در حال ایجاد جنگ روانی، احزاب و اعتقادات است.

حیدری با بیان اینکه در مساجد باید جوانان را جذب کنیم تا به سمت و سوی انحرافات کشیده نشوند، ادامه داد: هیأت امنا باید با خوش‌رویی پذیرای بسیجیان و جوانان در مساجد باشند.

وی با اشاره به اینکه برخی افراد به دنبال این هستند در سخنرانی‌ها و منبرها اسمی از انقلاب اسلامی آورده نشود، تصریح کرد: قیام امام حسین(ع) انقلاب سیاست در فکر و اندیشه بوده است و انقلاب امام حسین(ع) باید در مساجد ایجاد تا جلوی این اغتشاشات گرفته شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه مسجدمحور کردن حلقه صالحین و اعتلای کلمه مقدس بسیج در مساجد اقدام ارزشمندی است که باید تقویت شود، افزود: مسجد تولیت و مالکیت ندارد و باید در تمامی مساجد استان اذان پخش شود.

ارسال نظرات