صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - 04 June 2023
سردار رجبی با بیان اینکه مهمترین دغدغه مردم در شرایط کنونی مشکلات اقتصادی و معیشتی است گفت: حل این مشکلات با اتحاد و همبستگی مسئولین امکان پذیر است.
کد خبر: ۸۹۷۵۵۸۶
|
۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار محمد حسین رحبی فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان و قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان سپاه شهرستان بانه با اشاره به شرایط کنونی کشور گفت: در حال حاضر مشکلات اقتصادی و معیشتی مهمترین مسئاله مردم است که حل این مشکلات با اتحاد و همبستگی مسئولین امکان پذیر است.

وی با اشاره به حجم محرومیت و عقب ماندگی‌ها در استان کردستان افزود: با توجه به این حجم از محرومیت‌ها که در استان کردستان وجود دارد می‌طلبد که مسئولین کردستانی در راستای حل این مشکلات با اتحاد بیشتر و تلاش مضاعف تری کار کنند.

سردار رجبی با تاکید بر تعامل و همراهی همه مسئولین در ارائه خدمت به مردم خاطرنشان کرد: بر اساس دستور مقام معظم رهبری مبنی بر ورد سپاه در حوزه محرومیت زدایی و مردم یاری لذا این موضوع همواره بعنوان یکی از اولویت‌های سپاه قرار دارد و ما آمادگی داشته و داریم تا در راستای محرومیت زدایی و محرومیت یاری در کنار دولت کمک کار آنان باشیم.

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان با اشاره به وضعیت مطوب امنیت در کشور و استان کردستان گفت: خوشبختانه امروز به برکت خون شهیدان، رهبری داهیانه مقام معظم رهبری وهمچنین وجود ملت همیشه بیدار ایران هیچ گونه مشکل امنیتی کشور را تهدیدید نمی‌کند و تنها در حوزه معیشت و اقتصاد است که مردم با مشکل مواجه هستند.

وی با اشاره حوادث اخیر و نا آرامی‌ها در برخی از شهر‌های کشور هم گفت: در ابتدا مردم به وضعیت گرانی و مشکلات معیشتی معترض بودند که عده‌ای فرصت طلب و آشوبگر شامل ته ماندگان منافقین و سلطنت طلب‌ها که کارنامه‌ای سیاه در نزد ملت ایران دارند از این شرایط سوء استفاده کرده و جریان اعتراضات به حق مردم را به بیراهه و آشوب کشاندند.

سردار رجبی ضمن قدردانی از هوشیاری مردم خاطرنشان کرد: خوشبختانه ملت همیشه بیدار و در صحنه ایران اسلامی بلافاصله خطر را احساس کرده و صف خود را از آشوبگران جدا کردند و باری دیگر دشمنان این نظام را در رسیدن به اهداف شومشان ناکام گذاشند.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر تصریح کرد: مسئولین بایستی دست در دست هم داده و با تلاش و اتحاد هر چه بیشتر در راستای حل و برطرف کردن مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم تلاش کنند و راه بر‌ای نفوذ و سوء استفاده فرصت طلبان ببندند.

وی ضمن قدردانی از صبر و حوصله مردم در تحمل مشکلات گفت: مردم قدرشناس کردستان که بواسطه مرزی بودن و محرومیت مشکلات مضاعف تری را تحمل می‌کنند همواره با صبر و خویشتن داری در برابر مشکلات رفتار کردند و در طول این چند دهه از عمر انقلاب همه مشکلات اعم از تحریم، تهدید و جنگ را دوشادوش با ملت بزرگ ایران تحمل کردند.

سردار رجبی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع کولبری هم اشاره کرد و گفت: این معابر کولبری با توجه به آمار بالای بیکاری و فراهم نبودن زمینه‌های اشتغال پایدار و با نظر مساعد سپاه ایجاد شده است و لذا با توجه به تهدیدات و حساسیت‌هایی که در مرز وجود دارد از همه افرادی که از این معابر مرزی کالا وارد می‌کنند درخواست داریم که فقط در معابر رسمی و تعریف شده فعالیت کنند و از طرفی دیگر اقلام مجاز را وارد کنند.

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان از ائمه جمعه و جماعات در روستا‌های مرزی استان خواست تا آن‌ها نیز در مراسمات دینی و مذهبی با کولبران را نسبت به خطر هرگونه تردد غیر مجاز مرزی برای جلوگیری از هرگونه خطر احتمالی اعم از شلیک مرزبانان و یا خطر انفجار مین آگاه سازند.

سردار رجبی در ادامه شرط ورود سپاه در اقدامات مردم یاری و محرومیت زدایی را در مرحله اول خواست خود مردم و در گام بعدی مشارکت خود آنان در اجرایی کردن مطالبات شان برشمرد و گفت: اگر خود مردم بخواهند و در کار‌ها با سپاه مشارکت کنند آماده ایم که در کنار دولت در بحث محرومیت زدایی و مردم یاری به آن‌ها ارائه خدمت کنیم.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات