صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - 08 June 2023
استاندار آذربایجان‌شرقی در آیین معارفه فرمانده جدید سپاه استان هم با تاکید به اینکه سپاه تحریم شدنی و حذف شدنی نیست، گفت: سپاه از بین مردم و دل مردم برخاسته و اصلا می‌توان گفت که مردم همان سپاه هستند.
کد خبر: ۸۹۷۶۶۹۳
|
۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مجید خدابخش با تاکید به اینکه سپاه به عنوان اولین مولود انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: سپاه در دوم اردیبهشت ۵۸ اساسنامه را از طرف امام راحل که ابلاغ شده بود را دریافت کرد و با آغاز انقلاب این نهاد نیز با انقلاب فعال بوده است.

وی افزود: سپاه از بین مردم و از دل مردم برخاسته است و اصلا می‌توان گفت که مردم همان سپاه هستند.

خدابخش ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اوایل انقلاب و در دوره فعالیت‌های تروریستی گروهک‌ها در کشور فعال بوده و در دوره هشت سال دفاع مقدس، در حوزه سازندگی، جنگ سخت و نرم و فعالیت‌های اقتصادی نقش بی‌بدیل خود را ایفا کرده است.

خدابخش ادامه داد: سپاه با انقلاب اسلامی عجین شده و کسانی که سپاه را تحریم می‌کنند در حقیقت انقلاب، ارزش‌ها و ملت ایران را تهدید می‌کند.

وی با تاکید به اینکه سپاه تحریم شدنی و حذف شدنی نیست، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران به برکت خون شهدا و ایثارگران در داخل و خارج کشور پایدار و جاودان بوده و خواهد ماند.

خدابخش با قدردانی از زحمات سردار دلاور و آزاده سرافراز سردار کریمیان در استان، گفت: بنده با اینکه با سردار کریمیان همشهری هستم ولی توفیق همکاری در یک استان را در طی این چهار ماه در آذربایجان‌شرقی داشتم.

وی ادامه داد: سردار کریمیان جزو سردارانی است که در دوران سال دفاع مقدس در اردبیل شهید معرفی شده بود و بعدها مشخص شد که اسیر بعثی‌ها شده است.

خدابخش ابراز کرد: در این چهار ماه حضور در آذربایجان‌شرقی جز جاری شدن خیر و برکت از یک بنده صالح چون سردار کریمیان در استان ندیده‌ام و این یک برکت برای آذربایجان‌شرقی محسوب می‌شود.

استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه در فتنه اخیر که از مشهد آغاز شد و سپس در دیگر استان‌ها گسترش یافت، بعد از ظهر در تهران مسابقه بین دو تیم تراکتورسازی و پیروزی بود که اهانت زیادی به طرفداران تراکتور شد و خیلی‌ها روی این موضوع کلید کردند، افزود: بعد از آن اغتشاشات و مسابقه فوتبال در تبریر با دو موج مواجه بودیم که یکی سراسری و دیگر اهانت به طرفداران بود ولی خدا را شاکر هستیم که با وفاداری مردم آذربایجان به ارزش‌ها و ولایت پذیری  هیچ اتفاقی نیافتاد.

وی افزود: تعامل و همکاری نیروهای مسلح در فتنه اخیر در استان وصف‌ناپدیر بود و حتی بنده در قرارگاه امام علی(ع) سپاه و نیروی انتظامی حضور یافته و از نزدیک شاهد این همکاری‌ها بودم.

خدابخش با بیان اینکه در فتنه اخیر برخی ادعاها بود که چون برخی گروه‌ها و جریان‌ها وارد موضوع نشده‌اند، هیچ اتفاقی در تبریز نخواهد افتاد، تصریح کرد: بعد از چند روز این گروه‌های تجزیه‌طلب نیز بیانه حضور دادند که به خیابان‌ها خواهند ریخت و بعد هم بیانیه دیگر دادند که بعد از مسابقه فوتبال تراکتورسازی و استقلال تظاهرات خواهند کرد که با درایت و بصیرت خود مردم استان چنین اتفاقی نیافتاد.

وی ادامه داد: نیروهای انتظامی و امنیتی نمره 20 در کنترل آرامش استان گرفت و سپاه و قوه قضائیه و تدابیر و رفتارهای مردمی نماینده ولی فقیه در این آرامش استان بسیار موثر بود.

استاندار آذربایجان‌شرقی اذعان داشت: این امر بی‌نظیر در کشور بوده که  هوای شهر آلوده باشد و نماینده ولی‌فقیه در استان سوار اتوبوس شود و یا در دانشگاه حضور داشته ناهار خود را در سلف سرویس با دانشجویان صرف کند و یا همین اواخر در استادیوم حضور یافته و مردمی بودن خود را به نمایش بگذارد.

وی تصریح کرد: تعامل در استان خیلی ارزشمند بوده و نشان می‌دهد مردم آذربایجان کماکان ولایت‌پذیر و انقلابی هستند و قلبشان برای انقلاب و رهبری می‌تپد.

خدابخش افزود: آذربایجان‌شرقی با هوشیاری مردمانش در فتنه اخیر فریب نخورده روسفید و سرافراز از این موضوع در آمد و البته از تبریز و آذربایجان نیز به غیر این انتظار نمی‌رود.

وی بیان کرد: برای سردار کریمیان دعا کرده و آرزوی سلامت و توفیق برای این دلاورمرد داریم و در مقابل عرض خیرمقدم برای سردار خرم، فرمانده جدید سپاه عاشورا داریم که یکی دیگر از دلاورمردان انقلاب بوده که همیشه دلش برای انقلاب می‌تپد.

ارسال نظرات