صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 21 May 2023
امام جمعه پلسفید گفت: کسانی که مانع فعالیت‌های دولت می‌شوند بدانند که ضربه به کشور می‌زنند و همه باید به خدمت‌گذاران را که دوست اسلام و انقلاب اسلامی هستند، کمک‌کنند.
کد خبر: ۸۹۷۶۹۴۹
|
۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام حسن قربانی در خطبه‌های نماز‌ جمعه پل‌سفید سوادکوه با اشاره به اینکه انسان موجود تأثیر‌پذیری است و انسان‌های‌عالِم هم گاهی تأثیر می‌پذیرند، اظهار کرد: اگر کسی در محیطی باشد که دینش در خطر‌ باشد واجب است که هجرت‌کند و اعتیاد یا الکلی‌شدن افراد هم به دلیل تأثیر‌پذیری از دوستان است.

وی با بیان اینکه قرآن حقایق را بر‌روی انسان‌‎ها باز می‌کند و باید به قرآن پناه ببریم و قرآن را بفهمیم، افزود: خدا لعنت‌کند کسانی را که مانع آموزش زبان‌عربی توسط فرزندان ما می‌شوند تا حقایق الهی و آسمانی را نفهمند.

امام‌ جمعه پل‌سفید سوادکوه با بیان اینکه براساس دستور «ترامپ» در پذیرش پایتخت رژیم‌صهیونیستی در بیت‌المقدس، خاطر‌نشان کرد: به فرموده امام راحل، رژیم‌صهیونیستی بر‌اساس اسلام و مسلمین و موازین، غاصب و متجاوز است و ما کمترین سستی در پایان‌دادن به تجاوز‌ها را جایز نمی‌دانیم و صهیونیسم، جریان بین‌المللی و متجاوز است و برای فلسطین که مسیحی و یهودی و مسلمان در‌ آن حضور‌ دارند براساس نظر جمهوری‌ اسلامی ایران، باید رفراندوم‌ برگزار‌ شود.

این مسؤول به روز پرستار اشاره‌کرد و با بیان نظر مقام‌معظم رهبری که شغل خدمت به بیماران را از شریف‌ترین شغل‌ها دانستند و هلال‌احمر هم در زمینه کمک به آسیب‌دیدگان تلاش‌ می‌کنند، اظهار‌ کرد: حضرت زینب(س) به‌عنوان زن اسیر با بچه‌های بی‌گناه وارد کاخ یزید می‌شود و او را توبیخ‌ می‌کند که مرام تشیع و صداقت یک بانو و تربیت‌شده در دامن ثقلین(قرآن و اهل‌بیت(ع) که نشو و نمو یافت و در حقیقت هر روز روز پرستار است.

قربانی به برف‌گیر بودن سوادکوه اشاره‌کرد و با بیان اینکه مردم سوادکوه، مردم قانع هستند و مدیران باید در ایجاد فرصت‌های شغلی برای مردم سوادکوه تلاش‌کنند و مردم مستحق خدمت هستند، افزود: مردم سوادکوه بنیانگذار حکومت‌تشیع در عالم هستند و هزار و 100 سال پیش که دیلمیان بر بغداد مسلط‌‌ شدند از جبال هستند و خون‌خواهی آل‌محمد(ص) را انجام‌دادند و هر کس در سوادکوه خدمت می‌کند، به اهل‌بیت(ع) خدمت می‌کند و امام‌زاده‌های سوادکوه از هزار و 200 سال حضور دارند و مردم سوادکوه بیش از هزار‌ سال، محبت علی(ع ) را در دل دارند.

وی گفت: کسانی که مانع فعالیت‌های دولت می‌شوند بدانند که ضربه به کشور می‌زنند و همه باید به خدمت‌گذاران را که دوست اسلام و انقلاب اسلامی هستند، کمک‌کنند.

ارسال نظرات