صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ - 20 January 2024
رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش گفت: اجرای «جشنواره تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی»، ضمن تقویت توانمندی عمومی معلمان، موجب تغییر نگرش آنها در بهره‌گیری از مدل‌های نوین ارزشیابی پیشرفت تحصیلی می‌شود.
کد خبر: ۸۹۷۷۳۶۵
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۹

به گزارش سرویس دانش آموزی خبرگزاری بسیج، عبدالرسول عمادی رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش در مراسم تقدیر از برگزیدگان کشوری جشنواره‌ طرح تجربیات برتر مدارس در حوزه سنجش و ارزشیابی با بیان اینکه هدف اصلی نظام سنجش و ارزشیابی «تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش» از طریق اثرگذاری مثبت بر فرایند یاددهی و یادگیری است، اظهار داشت: نظام آموزش و پرورش از اجزا و عناصر درهم تنیده‌ای تشکیل شده است که هر یک از این اجزا به نوبه‌ خود نهتنها مستقل و دارای کارکردهای ویژه‌ هستند بلکه از منظر تأثیرپذیری و تأثیرگذاری بر یکدیگر، پیچیدگی و گستردگی خاصی دارند.

وی افزود: در این راستا بهره‌گیری از تجربیات ارزنده، مطلوب و اثربخش فرهنگیان، ارتقای عملکرد یاددهی و یادگیری را تسهیل میی‌کند و اجرای طرح «جشنواره تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی»، ضمن توسعه و تقویت دانش و توانمندی عمومی معلمان، مدیران، کارشناسان و سایر عوامل اجرایی آموزش و پرورش در زمینه‌ الگوهای ارزشیابی پیشرفت تحصیلی، موجب تغییر نگرش سطح عملکرد آنها در زمینه بهره‌گیری از مدل‌های صحیح و نوین ارزشیابی پیشرفت تحصیلی می‌شود.

عمادی ادامه داد: ارتقای سطح عملکرد معلمان، مدیران و کارشناسان در زمینه‌ اجرای شیوه‌های کاربردی و متنوع ارزشیابی پیشرفت تحصیلی و شناسایی شیوه‌ها و الگوهای موفق و کاربردی ارزشیابی پیشرفت تحصیلی و توسعه و اشاعه این شیوه‌ها در بین عوامل اجرایی سراسر کشور، از دیگر اهداف طرح تجربیات برتر مدارس در حوزه سنجش و ارزشیابی است.

رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش گفت: جشنواره طرح تجربیات برتر مدارس در حوزه سنجش و ارزشیابی، زمینه‌ لازم برای تبادل تجربیات آموزشی بین معلمان، مدیران و کارشناسان در زمینه‌ سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات