صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - 30 July 2023
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین:
مدیرکل و معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین به همراه رییس بنیاد شهرستان آبیک با فرماندار شهرستان آبیک دیدار کردند.
کد خبر: ۸۹۷۸۴۱۸
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل و یدالله محمدبیگی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین به همراه وحدت مهدی رییس بنیاد شهرستان آبیک و مرتضی شیخی سرپرست سابق بنیاد شهرستان با سید محمد حسینی سرپرست فرمانداری آبیک دیدار کردند.
در این دیدار، حقایق‌پور ضمن قدردانی از زحمات حسن نظافتی رییس سابق و مرتضی شیخی سرپرست بنیاد شهرستان آبیک گفت: وحدت مهدی به عنوان رییس بنیاد منصوب شده و با توجه به اینکه فرزند شهید، جوان و با انگیزه است می‌تواند در انجام وظایف خود موفق باشد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با بیان اینکه تقویت بنیاد شهرستان‌ها از سیاست‌های بنیاد است، افزود: با توجه به اینکه رییس بنیاد آبیک از پتانسیل‌های خوبی برخوردار است می‌تواند در تحقق این سیاست موفق باشد.
وی افزود: با تقویت بنیاد شهرستان‌ها، خدمات در زمان کوتاهی به جامعه ایثارگران ارایه می‌شود و تحقق این مهم می‌تواند رضایتمندی آنها را از این نهاد ارتقا دهد.
این مسوول با اشاره به اینکه نظام مدیون رشادت‌های شهدا است، گفت: اکنون نیز خانواده‌های آنها در تثبیت و تداوم انقلاب اسلامی نقش‌آفرین هستند و در عرصه‌های مختلف حضور دارند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اشاره به اینکه در نظام جمهوری اسلامی خدمت کردن به مردم افتخار است، افزود: این مهم در بنیاد شهید و امور ایثارگران دو چندان است زیرا به بهترین بندگان خدا خدمت‌رسانی می‌شود.
حقایق‌پور افزود: در خدمت ایثارگران بودن افتخار بزرگی است و همه مسوولان باید در این راستا تلاش کنند تا بتوانند ذره‌ای از زحمات آنها را جبران نمایند.
وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های فرهنگی و ارزشی به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از مهمترین وظایف بنیاد شهید و امور ایثارگران است، گفت: این نهاد در انجام چنین فعالیت‌هایی نیازمند حمایت‌های سایر دستگاه‌ها است تا بتواند کارهای فاخری انجام دهد.
این مسوول افزود: مسوولان باید در انجام فعالیت‌های فرهنگی و ارزشی ورود جدی داشته باشند تا بتوانیم با تحقق این مهم آسیب‌ها و معضلات اجتماعی در جامعه را کاهش دهیم.
وی به طرح سپاس دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران اشاره کرد و گفت: همه مسوولان باید در اجرای این طرح به منظور تکریم و تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران اهتمام جدی داشته باشند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: امیدواریم با حضور وحدت مهدی رییس بنیاد شهرستان آبیک اجرای طرح سپاس پررنگ‌تر از گذشته در این شهرستان انجام شود.
این مسوول با بیان اینکه دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران برای مسوولان فرصتی است تا از روحیه خانواده‌های شهدا و ایثارگران درس بگیرند، گفت: همچنین در این دیدارها مسوولان در تجلیل و تکریم و رفع مشکلات آنها اقدامات لازم را انجام می‌دهند.
حقایق‌پور با اشاره به اینکه اجرای قانون در جامعه یکی از اهداف شهدا بود، افزود: امروز خانواده‌های آنها انتظار دارند که قوانین و مقررات در حق آنها اجرا شود، در این راستا باید همه مسوولان اهتمام جدی داشته باشند.
در ادامه این دیدار فرماندار شهرستان آبیک گفت: ارکان نظام جمهوری بر پایه‌ی خون شهدا استوار است و آنها در پایه‌گذاری انقلاب اسلامی متحمل زحمات زیادی شدند.
وی افزود: زحمات و ایثارگری‌های شهدا را نمی‌توان با بیان هیچ کلمه‌ای توصیف کرد شاید با نوشتن مقاله، کتاب، فیلم فقط بتوان لحظه‌ای از رشادت‌های آنها را بیان نمود.
فرماندار شهرستان آبیک گفت: خانواده‌های شهدا در تربیت و بزرگ کردن فرزندان‌شان متحمل زحماتی شدند و آنها را در راه اسلام و انقلاب بدون چشمداشتی تقدیم کردند و اکنون نیز توقعی ندارند.
این مسوول گفت: خدمت کردن به خانواده‌های شهدا از وظایف ما است تا بتوانیم با رفع مشکلات و گرفتاری‌های آنها ذره‌ای از زحمات‌شان را جبران کنیم.
حسینی افزود: با همه مشغله‌ای که داریم در دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران مصمم هستیم تا ضمن احوالپرسی و دلجویی از روحیه‌ی آنها درس بگیریم.
فرماندار شهرستان آبیک بر پیگیری واگذاری زمین به جامعه ایثارگران واجد شرایط تاکید کرد و گفت: تلاش می‌کنیم با رفع برخی مشکلات این واگذاری انجام شود.
گفتنی است: در این دیدار، فرماندار شهرستان آبیک با اهدای لوح تقدیر از زحمات مرتضی شیخی سرپرست سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان آبیک قدردانی کرد.
1003/پ30/ب

ارسال نظرات