صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

جمعه ۱۶ تير ۱۴۰۲ - 07 July 2023
گزارش بسیج در هفتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت 27
مدیرعامل بانک ملت با بیان اینکه در بانکداری دیجیتالی باید ساختار بانک‌ها تغییر کند، گفت: بانک ملت با تدوین نقشه راه قصد دارد جزو نخستین بانک‌های دیجیتالی باشد.
کد خبر: ۸۹۷۸۷۰۳
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶

 

 

 

به گزارش خبرنگار بانک و بیمه خبرگزاری بسیج، محمد بیگدلی در پنل تخصصی بانکداری دیجیتال در هفتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت، در خصوص بانکداری دیجیتال و اجرای آن در بانک های داخل اظهار داشت: باید این نکته را در نظر بگیریم که فناوری های نوین نیروی کار را تغییر می دهد، بنابراین باید نیروی انسانی را با توجه به تغییرت دنیای امروز به روز کنیم.

وی با بیان اینکه بانکداری هوشمند یکی از موضوعاتی است که در سال‌های آینده برنامه کاری بانک ها و زیر ساخت ها را تغییر و تسهیل می کند. ادامه داد: این بانکداری در حوزه های مختلف از جمله مدیریت ریسک اعتباری، فروش محصول به مشتری و جلوگیری از جعل و تقلب اقدامات موثری را انجام خواهد داد.

مدیر عامل بانک ملت اظهار داشت: در این مسیر بازاریابی دیجیتالی نوعی بازاریابی مستقیم بوده که مشتریان را با استفاده از فناوری های نوین به فروشندگان متصل می کند.

بیگدلی با اشاره به اینکه این روش بازاریابی سنتی را به چالش کشیده است، گفت: یکی از اقداماتی که باید بانک ها انجام دهند ایجاد شعب هوشمند است که باید متناسب با تحولات این حوزه تغییرات لازم را اعمال کنند.

وی با اشاره به بانکداری دیجیتال و اینکه نمی توان آن را نادیده گرفت، افزود: بانک های دنیا به دنبال این موضوع بوده و استفاده از فناوری های دیجیتالی تاثیرعمیقی بر ساختار و نیروی انسانی بانک ها خواهد داشت.

مدیرعامل بانک ملت ادامه داد:‌ بانک ملت نیز در همین راستا بانکداری دیجیتالی را در دستور کار خود قرار داده و در حال تدوین نقشه راه است تا بتواند جزو نخستین بانک هایی باشد که بانکداری دیجیتال را در سیستم خود پیاده کرده است.

ارسال نظرات