صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - 30 July 2023
آئین تکریم و معارفه مسئولان سابق و جدید بسیج صدا و سیمای مرکز فارس با حضور سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر و مهندس سید تقی سهرابی رییس صدا و سیمای استان فارس برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۸۲۹۲۶
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵

به گزراش خبرگزاری بسیج،آئین تکریم و معارفه مسئولان سابق و جدید بسیج صدا و سیمای مرکز فارس با حضور سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر و مهندس سید تقی سهرابی رییس صدا و سیمای استان فارس برگزار شد.

سردار غیاثی در این مراسم با گرامیداشت فراررسیدن دهه فجر، گفت: دوازدهم فروردین سالروز بازگشت امام خمینی (ره) به ایران یک نقطه عطف در تاریخ انقلاب اسلامی و دهه فجر مظهر ایستادگی ملت ایران در مقابل رژیم پهلوی تا دستیابی به پیروزی است، بیست و دوم بهمن نیز سالروز شکست پیکرۀ طاغوت زمان بدست ملت انقلابی ایران است.

وی با بیان اینکه ایمان به خدا و پیوند ناگسستنی مردم با رهبری رمز پیروزی انقلاب اسلامی بود، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران دست آمریکا و بیگانگان را از سرزمین ایران کوتاه کرد، سرآغاز زنجیره شکست های آمریکا و استکبار جهانی در منطقه غرب آسیا و جهان شد و فرهنگ شهادت، ایثار و مقاومت را در امت اسلام احیاء کرد.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه دوازدهم تا بیست و دوم بهمن 1357 یک دهۀ سرشار از اتفاقات مهم در تاریخ انقلاب اسلامی است، گفت: محفوظ نگهداشتن مستندات تاریخی دوران باشکوه مبارزات انقلابی ملت ایران از خدشه نیازمند یک حرکت فرهنگی و رسانه ای مستمر و تولید محتوای انقلابی است که بخش اعظم این مسئولیت بر دوش صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اهمیت ساخت مستند، فیلم و سریال های فاخر با موضوع انقلاب اسلامی و دهه فجر، گفت: نسل امروز بیش از گذشته تحت تاثیر تولیدات رسانه ای قرار می گیرد و بهترین ابزار برای معرفی انقلاب اسلامی نیز رسانه است، بنابراین نقش رسانه ملی در مقابله با هجمه فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی در دوران حاضر بسیار مهم و تاثیرگذار است.

سردار غیاثی با تاکید بر اینکه بسیج صدا و سیما مظهر روحیه انقلابی و جهادی در رسانه ملی است، خاطرنشان کرد: بسیج صدا و سیما نقش اصلی را در هدایتگری و حمایت از هنرمندان متعهد انقلابی ایفا می کند و این مجموعه باید تلاش کند روحیه بسیجی و محتوای انقلابی در مراکز تصمیم گیری و تولیدات سازمان صدا و سیما بیش از پیش نِمود پیدا کنند.

وی با اشاره به در پیش بودن ایام فاطمیه و اهمیت ترویج فرهنگِ سَبکِ زندگی فاطمی در جامعه ایران، گفت: زندگی حضرت فاطمه (سلام الله علیها) می تواند بعنوان شایسته ترین الگوی زنان مومنِ مسلمان و یکی از منابع مهم فرهنگ و معارف اهل بیت (علیهم السلام) مورد استفاده تهیه کنندگان برنامه های صدا و سیما بخصوص بخش های مرتبط با خانواده ایرانی قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه در دست گرفتن فضای رسانه ای نقطه تمرکز و محور تلاش های اتاق فکر دشمنان انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: تولید برنامه های فاخر با در نظر گرفتن حداکثر کیفیت و بهره گیری از دانش روز و هنرمندان متعهد انقلابی می تواند اِقبال نسل نوجوان و جوان کشور را به رسانه ملی و مطبوعات داخلی ارتقاء دهد.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه صدا و سیما و اصحاب رسانه در خط مُقدم مقابله با توطئه های فرهنگی استکبار جهانی نقش آفرینی می کنند، خاطرنشان کرد: سازمان صدا و سیما و هنرمندان دو نهاد و قشر تاثیرگذار بر جامعه ایران بخصوص نسل آینده کشور هستند و یکی از اهداف اصلی استکبار جهانی در پروژه نفوذ تاثیرگذاری بر این نهاد و قشر است.

وی در بخش دیگری از صحبت هایش با اشاره به اینکه بسیج و سپاه پاسداران بعنوان فرزندان انقلاب اسلامی کارنامه درخشانی در دفاع از انقلاب اسلامی و ملت ایران دارند، گفت: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی بیش از یک هزار و پانصد ویژه برنامه گرامیداشت این دهۀ پُر افتخار با مدیریت نواحی بسیج در سراسر استان فارس برگزار می شوند.

سردار غیاثی با بیان اینکه همکاری و تعامل سپاه فجر و صدا و سیمای فارس در سطح بسیار خوبی قرار دارد، خاطرنشان کرد: بسیج سازمان صدا و سیما شاخصه های برنامه ترازِ انقلاب اسلامی را برای اهالی فرهنگ و هنر تبیین کند و از هیچ کوششی برای حمایت از آثار و هنرمندان انقلابی و بسیجی دریغ نکند.

فرمانده سپاه فجر با اشاره به هجمه گسترده رسانه های صهیونیستی به انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی و موفقیت های بزرگ ملت ایران در چهار دهه اخیر رسالت مهم رسانه ها و مطبوعات بخصوص صدا و سیماست و دهه فجر بهترین فرصت برای پرداختن به این موضوع است.

در پایان این مراسم از زحمات برادر بسیجی امیر رضا انصاری مسئول سابق بسیج صدا و سیمای مرکز فارس تجلیل و برادر بسیجی امیر رئوف بعنوان مسئول جدید بسیج صدا و سیمای استان فارس معرفی شد.

ارسال نظرات