صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

شنبه ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - 26 August 2023
مسئول سازمان بسیج سازندگی استان البرز گفت: عزم آهنین ملت سرافراز ایران اسلامی در مقابل سلطه بیگانگان و زورگویی آنان، از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۹۸۳۰۷۸
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، علی ترکاشوند مسئول بسیج سازندگی استان البرز گفت: فراگیر کردن حکومتی مبنی بر قوانین و موازین شرعی اسلام، حفظ ارزش‌های دینی در کشور و آزادی بیان و قلم ازجمله اهداف انقلاب اسلامی بودند که منجر به رفع تبعیض، نابرابری و بی‌عدالتی شدند.

وی افزود: از دیگر اهداف انقلاب اسلامی می‌توان به احیای کرامت انسانی، حضور مردم در انتخابات و سرنوشت کشور خود، زمینه‌سازی برای رشد و تکامل انسان‌ها و از بین بردن عوامل فساد در جامعه اشاره کرد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان البرز اظهار کرد: برخی از اهداف انقلاب اسلامی به‌صورت کامل محقق نشده و تحقق آن‌ها برمبنای چشم‌انداز 20 ساله که دارای راهبردها و برنامه‌های پنج‌ساله است، عزم و اراده تمامی مردم و مسئولین را می‌طلبد.

ترکاشوند خاطرنشان کرد: هیچ انقلابی به تمام اهداف خود نمی‌رسد مگر آنکه مردم، خود را صاحب انقلاب دانسته، برای آن دلسوزی کرده و تمام تلاش خود را جهت به ثمر رسیدن اهداف انقلاب به‌کارگیرند.

وی با اشاره به توانمندی ایران پس از پیروزی انقلاب تصریح کرد: رشد علمی و صنعتی، حرکت در مرزهای علوم، پیشرفت در فناوری‌های نوین، عدم پذیرش ظلم و نیز اعتمادبه‌نفس از دستاوردهای انقلاب اسلامی به شمار می‌روند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان البرز ادامه داد: همچنین از دیگر دستاوردهای انقلاب می‌توان داشتن عزم آهنین در مقابل زورگویان، اسوه بودن برای ملت‌های تحت ظلم و نیز صدور شعارهای انقلاب اسلامی ایران به کشورهای منطقه و جهان را نام برد.

ترکاشوند همچنین گفت پشتوانه علمی و فیزیکی جهت ارتقاء رابطه دوستی و وحدت میان ملت‌ها ویژگی است که انقلاب اسلامی را از سایر انقلاب‌ها متمایز می‌سازند.

وی بیان کرد: برای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی که به‌شدت مورد هجمه کشورهای غربی قرار دارد، باید حول محور ولایت‌فقیه و فرمایشات مقام معظم رهبری گام برداشت.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان البرز مطرح کرد: خط امام خمینی (ره)، در امتداد خط انبیاء و پیامبران است و بی‌شک نقش بی‌بدیل و بی‌نظیر امام راحل در به وحدت رساندن مردم، بالا بردن امید، تقویت ایمان، عزم راسخ و امید واقعی به مردم حائز اهمیت بسیاری است.

ترکاشوند بسیج سازندگی استان البرز متذکر شد: انقلاب اسلامی ما، حاصل خون شهدا است و خیانت به آن و ایجاد مشکل در راستای رسیدن به اهداف والای انقلاب و دستاوردهای جمهوری اسلامی خیانت به خون شهیدان است.

وی در پایان یادآور شد: هر شخص و تفکری که با ابزار فتنه، درراه اغتشاش و ناامید نمودن مردم از انقلاب، گام بردارد و در مقابل خون ریخته شده شهدای عزیز بپا خیزد، خون شهدا گریبان گیر آنان خواهد شد و به رسوایی خواهند رسید.

ارسال نظرات