صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - 07 June 2023
یادواره شهید مدافع حرم « علیرضا حاجیوند قیاسی » به همت بسیج ادارات وهیئت رزمندگان اسلام شهرستان دزفول با حضور مردم انقلابی و شهیدپرور این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۸۴۰۵۱
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۱

سردارپورجوادی  در یادواره شهید ولامقام شهیدعلیرضا حاجیوند قیاسی که در حسینیه ثارالله دزفول برگزارشد،گفت: شهدای مدافع حرم انسان‌های والایی بودند که موقعیت را به بهترین وجه ممکن درک کردند و با درک جهانی از شرایط موجود در جبهه مقابله با داعشیان وحشی حضوریافتند تا از مرزهای  انقلاب اسلامی و نظام مقدس اسلامی خیلی دورتر از مرزهای جغرافیایی کشور حفاظت و پاسداری کنند.

وی افزود: وی تصریح کرد: هم شهدای مدافعین حرم و هم رزمنداگان مدافع حرم و جبهه مقاومت اسلامی در کشورهای سوریه و عراق حق بزرگی برگردان ما دارند و باید این دین خود به شهدا را ادا کنیم که برگزاری یاواره های شهدای مدافع حرم کوچکترین گام در راستای شناساندن این بزرگواران برای نسل امروز و فرداست.

سردارپورجوادی بیان داشت: اگر مدافعان حرم نبودند امروز امنیت پایداری که در کشور حکمفرماست وجود نداشت و شاهد بی رحمی و قساوت  داعش با پشتیبانی سنگین استکبار در کشور بودیم و عرصه بر ملت و نظام تنگ و تنگ‌تر می‌شد اما دلاوری و جانفشانی مدافعین حرم راه را بر کفتارهای وحشی داعش بست و خیلی جلوتر از مرزهای وطنی هم از حریم اهل بیت و هم از حریم کشور دفاع کردند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دزفول گفت: شهدا گنجینه‌ای از معرفت و بصیرت و آگاهی اسلامی و انقلابی برای حفظ و اعتلای ارزش‌های اسلامی و انقلابی ایران معاصر در محورهای داخلی و برون مرزی هستند.

سرهنگ عبدالامیر محشتمی‌راد اظهار داشت:: در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، رزمندگان ایران با حضور ماندگار در جبهه‌های حق علیه باطل در برابر دشمن ایستادگی و مقاومت کردند تا عزت و استقلال کشور از چنگ دشمن رهایی پیدا کند.

فرمانده سپاه دزفول عنوان کرد: پس از هشت سال دفاع مقدس، این بار مردم سرای اسلامی دفاع از حرمین شریفه اهل‌بیت‌(ع) را به عنوان یک محور و مسیر مهم در حفظ ارزش‌های اسلامی و انقلابی خود مورد توجه قرار داده و در مسیر مبارزه با دشمنان کور دل  اسلام و انقلاب دعوت حق را لبیک گفته‌اند.

وی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته، شهید "علیرضا حاجیوند قیاسی" که از شهدای مدافع حرم شهرستان دزفول است به عنوان شهید شاخص جامعه کارگری خوزستان انتخاب شد.

محتشمی راد بیان کرد: علت انتخاب شهید علی رضا حاجیوند قیاسی به عنوان شهید شاخص استان، حرکت همیشگی این شهید والا مقام در مسیر و الگوی مورد نظر ولی‌فقیه و شاخص‌های اسلامی و انقلابی بوده است.

فرمانده بسیج ادارات شهرستان دزفول در ادامه با اشاره به لزوم پاسداشت راه و مسیر شهدا گفت: برگزاری یادواره شهدا فرصت مغتنمی برای پاسداشت حماسه‌آفرینی‌های شهدا و بازخوانی رفتار دشمنان و وضعیت آن‌ها است.

سید عزیزاله پژوهیده با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی  بر اینکه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا مهّم و ضروری است بیان کرد: شهدای ما الگو هستند نه برای امت اسلامی، بلکه برای جهان بشریت؛ شهدای مدافع حرم تداوم‌دهنده راه شهدای دفاع مقدس هستند که یاد و نام آن‌ها را باید حفظ کرد.

وی  بااشاره به اینکه شهید علیرضا حاجیوند قیاسی، دارای مدرک لیسانس کشاورزی و متولد سال 1364 در شهرستان دزفول بوده است اظهارکرد: این شهید ولامقام از نیروهای فعال بسیجی وعضو شورای بسیج ادارات دزفول بود.

فرمانده بسیج ادارات شهرستان دزفول گفت: با اشاره به وصیت نامه شهید حاجیوند افزود: بسیجی شهید در وصیت خود نوشته بود «ولایت فقیه عامل حیات و برکت انقلاب اسلامی است، همان گونه که مقام معظم رهبری گفته‌اند رژیم صهیونیستی نابود می‌شود و امروز به‌برکت خون شهدا راه کربلا باز شده است».

شهید علیرضا حاجیوند قیاسی، دارای مدرک لیسانس کشاورزی و متولد سال 1364 در شهرستان دزفول بوده است که پس از امیر علی هیودی و مجتبی ابوالقاسمی دیگر شهید مدافع حرم شهر مقاوم این شهرستان در دفاع از حرمین شریفه اهل بیت (ع) لقب گرفته و رهسپار لشکر عاشور شده است.

شهید علیرضا حاجیوند قیاسی از نیروهای فعال بسیجی گردان امام حسین (ع)  نیروهای فعال مسجد صاحب‌الزمان (عج) شمالی دزفول بود .

ارسال نظرات