صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۰۴ تير ۱۴۰۲ - 25 June 2023
سعید شرقی گفت: این سامانه قدمی بزرگ در بهبود کیفیت خدمات ، افزایش رضایت و جلب اطمینان خاطر مشتریان محترم می باشد که محقق و اجرایی شد .   
کد خبر: ۸۹۹۰۶۷۰
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی سایپا نیوز؛ سعید شرقی با بیان مطلب فوق افزود: مدیریت مهندسی سیستمها و فناوری اطلاعات با الگوبرداری از شرکت های موفق و همچنین شناسائی و جاری سازی فناوری های روز دنیا از قبیل مدیریت ناوگان با AVL و اپلیکیشن موبایل مشتری و امدادگران موفق شد علاوه بر مدیریت هزینه ها، چرخه پاسخ به درخواست ها را نیز بهبود بخشد.

وی تصریح کرد: در این سامانه امکان ثبت درخواست خدمت امدادی مکانیزه توسط مشتری از طریق IVR 096550 با ارسال پیامک حاوی لینک اینترنتی برای مشتری مهیا شده و بدین وسیله آخرین اطلاعات و موقعیت جغرافیائی آنان نیز در اسرع وقت و با دقت بالا دریافت می شود. همچنین اعزام هوشمند نزدیکترین واحد امدادی به محل همزمان با اطلاع رسانی عکس و مشخصات امدادگر اعزام شده و نمایش موقعیت لحظه ای بر روی نقشه با هدف جلب اطمینان هموطنان در نظر گرفته شده است.

شرقی با تاکید بر اجرای نظرسنجی آنلاین بلافاصله پس از اتمام زمان ارائه خدمت گفت: با تحلیل نتایج حاصله از نظر سنجی ها و اجرای اقدامات اصلاحی در همان روز؛ در ارائه آموزش و بهبود نحوه برخورد امدادگران، بواسطه این سامانه یکی از مهمترین اهداف شرکت محقق شده است.

در پایان خاطر نشان می شود به منظور حفظ اعتبار برند  اطلاع رسانی مکانیزه فاکتور و کلیه سوابق خدماتی خودرو و اشتراک به مشتریان با هدف جلوگیری از هرگونه سواستفاده، امکان پذیر شد.

 

                                     

 

ارسال نظرات