صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

جمعه ۱۶ تير ۱۴۰۲ - 07 July 2023
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه فتنه امروز فتنه ناامید کردن مردم و ناکارآمد جلوه دادن نظام است، گفت: جامعه ما نیازمند یک انسجام ملی و کار و تلاش و کوشش برای ناامید کردن دشمن است.
کد خبر: ۸۹۹۱۲۰۷
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت الاسلام ابراهیم رئیسی در یادواره شهدای گروه ابوذر و 850 شهید والامقام شهرستان نهاوند ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: پاسداشت شهدا حرکت در مسیر شهدا است.

وی با اشاره به ضرورت آشنایی نسل جوان با شهدا و راه آنها افزود: شهدا بصیر بودند و خدا، راه و مقصد را می‌شناختند.

تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به شهدای ابوذر تصریح کرد: گروه انقلابی ابوذر ابوذروار در برابر حکومت ستم‌شاهی ایستادند و امروز مردم نهاوند به آنها افتخار می‌کنند.

وی با اشاره به ویژگی‌های ابوذر غفاری از یاران پیامبر(ص) عنوان کرد: سیاست سیاست‌بازان و فتنه فتنه‌گران نتوانست ایشان را از مسیر توحید و وظیفه شناسی خارج کند.

رئیسی با روحیه استکبارستیزی ملت ایران اشاره و تصریح کرد: امروز پرچم عدالتخواهی به دست مقام معظم رهبری است و ما باید از ایشان تبعیت کنیم.

وی با بیان اینکه امروز در دنیا جنگ اراده‌ها است، با اشاره به مقاومت و ایستادگی جوانان گفت: این ایستادگی تا نابودی کفر ادامه دارد.

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه امروز در برابر جاهلیت مدرن هستیم، ابراز داشت: این در حالی است که شهدای ما بصیر بوده و از دنیا جهل‌زدایی می‌کنند.

وی با بیان اینکه امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) به طلاب و دانشجویان و جوانان و دختران و پسران فرمودند که سیاسی باشید، اظهار داشت: سیاسی بودن معنایش این است که نیاز جامعه را خوب بشناسید و متناسب با این نیاز ایفای نقش کنید.

رئیسی با بیان اینکه آن روز سیاسی گروه ابوذر بود، گفت: امروز سیاسی آن جوان نهاوندی است که برای دفاع از حریم و حرم و اطاعت از امر رهبری  در برابر تکفیری و داعشی می ایستد.

وی ابراز داشت : روشنفکر حقیقی آن کسی است که نیاز جامعه و مشکلات جامعه را می شناسد و برای گره گشایی از آنها تلاش می‌کند.

تولیت آستان قدس رضوی عنوان کرد: جوان سیاسی آن است که بداند امروز نیاز جامعه به امیدآفرینی و انسجام است و از هرگونه حاشیه سازی برای ناامید کردن مردم پرهیز کند.

وی ادامه داد: جوان سیاسی کسی است که می داند فتنه امروز فتنه نا امید کردن مردم و نا کارآمد جلوه دادن نظام است؛ جوان سیاسی در مقابل فتنه واکنش متناسب نشان می دهد و امید را در دل مردم زنده و افزون می کند؛ سیاسی کسی است که نظام را کارآمد جلوه می دهد و نیاز مردم را برطرف می کند.

رئیسی اظهار داشت: کسی که در مسیری که رهبر انقلاب ترسیم کرده حرکت می‌کند انسان با بصیرتی است و می‌داند باید برای جامعه چه کاری را انجام دهد، کسی که می‌داند جامعه ما نیازمند یک انسجام ملی و کار و تلاش و کوشش برای نا امید کردن دشمن است.

وی با بیان اینکه هر قدمی که برای اقتصاد مقاومتی برداشته شود در راستای نا امید کردن دشمن است، گفت: هرکس برای روی پا ایستادن این کشور تلاش می کند خواه یک کشاورز در یک روستا باشد خواه استاد دانشگاه و طلبه باشد یا کاسب در بازار و یا هر کسی دیگر این یک چهره سیاسی است.

تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه خط امام(ره) شاخص دارد، تصریح کرد: خط امام(ره) توجه به رأی مردم و حمایت و پشتیبانی از ولایت فقیه است.

وی ادامه داد: خط امام(ره) شناخت مستکبرین و ترفندهای دشمن و ایستادگی در مقابل آنها است، امام(ره) هیچ‌گاه خوش‌بین به مستکبرین نبود و مقام معظم رهبری نیز فرمودند دشمنان میثاق شکنند و نمی شود به اینها اعتماد کرد.

رئیسی تصریح کرد: گره و مشکلات مملکت به دست مردم باز می شود نه به دست دشمنان، هرجا مردم به صحنه آمدند آنجا مشکلات حل شده است بنابراین در عمل و در سیاستگذاری باید نگاه به دست‌های توانمند جوانان و مردم باشد هرجا مردم نقشی داشته‌اند نقش پیروزمندانه و اثرگذاری بوده است.

وی با بیان اینکه امیدواریم که خداوند متعال به همه ما توفیق دهد که راه شهدا را بشناسیم و ادامه دهنده این راه باشیم، یادآور شد: اگر می‌خواهیم بدانیم راه شهدا چیست باید به وصیت نامه شهدا رجوع کنیم.

تولیت آستان قدس رضوی عنوان کرد: در وصیت نامه همه شهیدان چند مورد مشترک وجود دارد از جمله رضای خدا، تبعیت از امر ولی فقیه زمان که نائب بر حق امام زمان (عج) است، و پاسداری از انقلاب و نظام که توصیه می‌کنند نگذارید انقلاب تنها بماند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات