صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

دوشنبه ۰۵ تير ۱۴۰۲ - 26 June 2023
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش تهران خبر داد
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش تهران از فعالیت 22 کانون فرهنگی و تربیتی در شهر تهران خبر داد و گفت: شناسایی استعدادهای دانش‌آموزان و بالفعل کردن آن، وظیفه این کانون‌هاست.
کد خبر: ۸۹۹۲۵۲۵
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج، عبدالرسول کریمی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران در مراسم بزرگداشت سالروز تأسیس کانون‌های فرهنگی و تربیتی آموزش و پرورش که در کانون فرهنگی و تربیتی شهید مفتح منطقه ۳ تهران برگزار شد، اظهار داشت: شهر تهران دارای ۲۲ کانون فرهنگی و تربیتی است.

وی با اشاره به اهداف کانون‌های فرهنگی و تربیتی، ادامه داد: شناسایی استعداد‌ها و توانایی خاص دانش‌آموزان و به فعل رساندن آن‌ها از مهم‌ترین اهداف ما در کانون‌هاست.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران افزود: کانون‌ها باید جایی باشد که دانش‌آموزان در آن مهارت لازم را فرا گرفته و باعث بهبود روابط اجتماعی و فردی آن‌ها شود.

کریمی خاطرنشان کرد: باید در کانون‌ها تلاش کنیم هیجانات کاذب دانش‌آموزان را که تأثیرات منفی بر روی آن‌ها می‌گذارد، شناسایی کنیم.

وی بیان داشت: در کانون‌های فرهنگی و تربیتی، دانش آموزان دست‌ساخته‌های خود را در معرض دید دیگران قرار می‌دهند و این موضوع باعث خودباوری و اقتصاد مقاومتی می‌شود.
ارسال نظرات