صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

جمعه ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - 09 June 2023
محمد اسماعیل سعیدی کیا گفت: در دوران رکود اقتصادی مواد خام و تولیدی کیفیت خود را از دست می دهند و این عامل قطعا بخش صادرات و حتی فروش بازار داخلی نیز تأثیرگذار خواهد بود.
کد خبر: ۸۹۹۳۴۱۰
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۵:۲۲

محمد اسماعیل سعیدی کیا در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: در اغلب بحران های مالی، شرکت ها و واحدهای تولیدی بیشترین آسیب را متحمل می شوند.

وی با بیان اینکه نیروی کار متخصص در واحدهای تولیدی از اهمیت بالایی برخوردار است افزود: در دوران رکود اقتصادی از یک سو کاهش نیروی  کار متخصص و از سوی دیگر ناتوانی در تولید و توسعه، عملا مجالی برای پیشرفت و گریز از بحران باقی نمی گذارد. این در حالی است که مواد خام  و تولیدی کیفیت خود را از دست می دهند و این عامل قطعا بخش صادرات و حتی فروش بازار داخلی نیز تأثیرگذار خواهدبود.

سعیدی کیا خاطرنشان کرد: متقاضیان و مشتریان در نخستین خریدها تفاوت محصولات را احساس می کنند و بدین ترتیب مهم ترین پایگاه و نبض نظام هر واحد تولیدی اعم از کارگاه و کارخانه که به واسطه اعتمادپذیری و مشتری مداری خریداران و مخاطبان بنیان نهاده شده بود، فرو می ریزد که  تبلیغات سوء موجب شده است که مدیران برترین برندهای جهانی ورشکسته شوند..

ارسال نظرات