صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - 08 June 2023
استاندار قزوین بر برگزاری ثابت و هفتگی ملاقات مردمی مدیران تاکید کرد
کد خبر: ۸۹۹۴۰۳۲
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، عبدالمحمد زاهدی در حاشیه برنامه ملاقات مردمی سه شنبه های هر هفته اظهار داشت: مردم به مفهوم واقعی ولی نعمت مسئولان و مدیران هستند و اساسا" شان مدیریت خدمت به مردم و رسیدگی به مشکلات و دغدغه های شهروندان است که نباید از کنار آن به سادگی عبور کرد.
وی افزود: خدمت به مردم درنظام اسلامی نعمت و توفیقی است که شامل حال مدیران می شود وباید از این فرصت به بهترین وجه استفاده نمود
استاندار قزوین خاطر نشان کرد: ملاقات مردمی مدیران در راستای پاسخگویی مدیران و رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع در سازمان ها و ادارات باید جدی گرفته شود.
زاهدی گفت: خدمت بی منت به مردم باید در سرلوحه رفتار و مشی مدیران با مردم باشد تا از این طریق سطح رضایت مندی،اعتماد،امیدواری و نشاط در سطح جامعه به شکل روز افزونی افزایش یاید.
وی اظهار کرد: البته دستور العمل دیدار عمومی و ملاقات چهره به چهره مدیران دستگاه های اجرایی استان قزوین با مردم ابلاغ شده و یکی از مولفه های حقوق شهروندی در دستگاه های اجرایی ،تکریم ارباب رجوع و رضایتمندی مراجعین دستگاه ها می باشد.
1004/پ20/ب

 

ارسال نظرات