صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

دوشنبه ۰۵ تير ۱۴۰۲ - 26 June 2023
فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: پیش بینی ها و استقبال مردم نشانگر حضور و اعزام پنج هزار نفر از استان سمنان به مناطق عملیاتی جنوب کشور در قالب اردوهای راهیان نور در نوروز 97 است.
کد خبر: ۸۹۹۷۶۵۵
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳

سردار حسن حسن زاده که این روزها در مناطق عملیاتی جنوب جهت سرکشی از اوضاع و احوال اردوگاه های استان سمنان در آن مناطق حضور دارند؛ در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان اظهار داشت: ازحدود دو ماه قبل ستاد راهیان نور استان سمنان تشکیل شده است و بسیاری از رده ها از جمله اردویی آمده اند و کارها را جهت آماده سازی برای حضور کاروان های اعزامی از استان به مناطق عملیاتی آغاز کرده اند.

وی بیان داشت: خادمان شهدا نیز از هم اکنون در این مناطق حضور دارند و نسبت به فضاسازی و بازسازی یادمان ها اقدامات خوبی را انجام داده اند و خوشبختانه شرایط رضایت بخش است و فضا کاملا معنوی و آماده است برای مردم و جوانان و نوجوانانی که علاقه مند به حضور در این سرزمین نور هستند.

فرمانده سپاه استان سمنان افزود: بسیجیان و به ویژه آنها که خادمین شهدا هستند؛ فضا را فضای جهادی و ایثارگرانه کرده اند و بستر فراهم است تا شاهد قدوم مردم در این سرزمین مقدس باشیم.

سردار حسن زاده اذعان داشت: اعزام راهیان نور در سه بخش دانش آموزی، دانشجویی و عمومی در طول سال انجام می شود؛ و بر این اساس اعزام کاروان های دانش آموزی به تعداد 2 هزار نفر در دو بخش راهیان نور جنوب و غرب انجام شده است و کاروان های دانشجویی نیز از 15 اسفندماه تا پایان اسفندماه به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند.

وی گفت: پیش بینی ها و استقبال مردم نشانگر حضور و اعزام پنج هزار نفر از استان سمنان به مناطق عملیاتی جنوب کشور در قالب اردوهای راهیان نور در نوروز 97 است و همه امکانات و اقدامات جهت اسکان رایگان و پذیرایی در سه وعده غذایی برای مردم استان سمنان آماده و فراهم است.

فرمانده سپاه استان سمنان عنوان کرد: راهیان نور عمومی در دو بخش اعزام سه هزار نفر در قالب کاروانی و دو هزار نفر نیز پیش بینی شده است که با ماشین های شخصی به صورت خانوادگی در مناطق عملیاتی جنوب در ایام نوروز حضور یابند.

سردار حسن زاده تصریح کرد: راهیان نور 97 با توجه به اینکه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را پشت سر می گذاریم دستاورد و پیام های فراوانی برای دوستان و دشمنان دارد که پیام آن برای دشمنان نظام و انقلاب این است که بهتر است از خوابهایی که هرگز تعبیر نشده نبینند و برای دوستان نیز امیدبخش است چرا که در این مناطق شاهد حضور جوانان و نوجوانانی هستیم که نه دوران انقلاب و نه دوران جنگ را تجربه کرده اند اما به این سرزمین می آیند و به خوبی و زیبایی وصف ناپذیر با آرمان های انقلاب ارتباط برقرار می کنند و نشانگر این است که نسل سوم و چهارم دارند پای کار انقلاب می آیند و انقلاب نسل به نسل دست به دست شده است و مسیر شهدا به خوبی ادامه یافته است.

 

ارسال نظرات