صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - 10 June 2023
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی گفت: نباید در انتخاب افراد نگاه کنیم که فلان فرد چه نوع نگاه جناحی و حزبی دارد بلکه باید ببینیم که وی چگونه عمل می‌کند.
کد خبر: ۸۹۹۸۷۴۲
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، علی اسماعیلی صبح امروز در مجمع بسیج عالی کارمندان خراسان‌جنوبی اظهار داشت: امام راحل(ره) همواره به بسیجیان توجه داشتند و از بسیج به عنوان شجره طیبه یاد می‌کنند.


وی گفت: در جنگ هشت سال دفاع مقدس تمام دنیای غرب و استکبار در یک طرف و جمهوری اسلامی ایران در طرف دیگر قرار داشتند و ایران اسلامی تحت رهبری امام راحل(ره) تصمیم داشت روی پای خود بایستد و مستقل باشد اما بیگانگان انسانی دیکتاتور به نام صدام را علیه کشور تحریک کردند و جنایت انجام دادند.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی افزود: در آن شرایط سخت تمام مردم دست‌به‌دست هم دادند و نگذاشتند یک وجب از خاک کشور در تصرف دشمن قرار بگیرد و با تمام توان دفاع کردند.


اسماعیلی با بیان اینکه شهدا و جوانان این سرزمین بدون هیچ چشم‌داشتی و با خلوص نیت مجاهدت کردند، تصریح کرد: هر چقدر که بیشتر از انقلاب می‌گذرد دشمنی‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران آشکارتر می‌شود.


وی ادامه داد: در نظامی زندگی می‌کنیم که عنوان آن جمهوری اسلامی است و جمهوریت یعنی مردم در تعیین سرنوشت خود نقش دارند و اسلامی نیز به مفهوم حاکمیت قوانین و مقررات اسلامی است.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: در رأس نظام، ولی فقیه عالم و عادل قرار دارد و رهبر معظم انقلاب در عرصه‌های مختلف بهترین سکان‌دار و کشتی‌بان هستند و این کشتی را از مسیرهای پر پیچ و خم و خطرناک عبور داده است.


اسماعیلی با بیان اینکه مسیر و حرکت باید به سمتی باشد که در این مسیر نفع عمومی و حاکمیت ارزش‌های اسلامی وجود داشته باشد، اظهار کرد: اگر به دنبال یک جامعه اسلامی و رسیدن به جامعه‌ای مطلوب هستیم نباید اجازه دهیم که فرهنگ ایثار و گذشت فراموش شود.


وی افزود: اگر می‌خواهیم مسیر گم نشود باید فرهنگ ایثار و گذشت، تحمل یکدیگر و احترام گذاشتن به افکار و اعتقادات یکدیگر داشته باشیم، اوج خلقت و هنرنمایی خداوند متعال این است که انسان‌ها را متفاوت آفریده و هر کدام دارای سلیقه‌ای هستند اما باید جمع این سلیقه‌ها منجر به خیر و نفع عمومی ‌شود.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی با بیان اینکه باید از ظرفیت‌های قانونی در جامعه استفاده شود، گفت: اگر احساس می‌کنیم در جامعه بی‌عدالتی وجود دارد باید تلاش کرد این بی‌عدالتی را کم کنیم و مسؤولان ادارات به سمت شایسته‌سالاری حرکت کنند.


اسماعیلی عنوان کرد: نباید در انتخاب افراد نگاه کنیم که فلان فرد چه نوع نگاه جناحی و حزبی دارد بلکه باید ببینیم که وی چگونه عمل می‌کند.


وی با بیان اینکه باید برای توزیع اعتبارات و خدمات در استان به صورت عادلانه نگاه شود، بیان کرد: فرمانداران در میان مردم حضور داشته باشند و تا جایی که می‌توانند کارها را انجام دهند و جایی هم که امکان انجام کاری وجود ندارد به مردم بگویند، اگر با مردم فهیم به صورت صادقانه رفتار شود و حقایق را بگوییم به طور قطع آن‌ها هم می‌پذیرند.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی اذعان داشت: به جوانان و بانوان اعتماد شود، یکی از سیاست‌های دولت این است که از ظرفیت جوانان و بانوان در عرصه‌های مختلف مدیریتی استفاده شود.


اسماعیلی تصریح کرد: بحث آسیب‌ها بسیار مهم است و پیشگیری بر درمان مقدم می‌باشد، بحث شفافیت در تمام دنیا به عنوان یک بحث علمی پذیرفته شده است و شفاف عمل کردن به نفع همه خواهد بود.


وی افزود: باید روحیه بسیجی که از آن در همه جا بهره گرفتیم تقویت شده و تلاش کنیم تا روحیه امید در جامعه از بین نرود و شرایطی به وجود بیاوریم که جوانان در مدیریت نقش داشته باشند.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی گفت: اختلاف سلیقه و دیدگاه وجود دارد و نباید این اختلافات سبب تفرقه در جامعه شود.


اسماعیلی تصریح کرد: منشور گفتگوی سیاسی در استان را باید اجرایی کنیم و تاکنون این منشور به تمام دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده است، باید نشست‌هایی برگزار شود و بیشتر حرف‌های همدیگر را بشنوید.


وی گفت: از فرمانداران درخواست می‌شود در هر شهرستانی یک کانون توسعه‌ای تشکیل دهند و موضوعات و مشکلات مختلف را در کانون‌ها حل کنند.

ارسال نظرات