صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - 05 June 2023
معاون امنیتی سیاسی استاندار آإربایجان شرقی در نشست شورای اداری هریس و معارفه فرماندار جدید این شهرستان، گفت: ایران اسلامی در سایه خون شهدا در مسیر توسعه قرارگرفته و به دنبال توسعه عزتمندانه است که در این توسعه عزتمندانه دشمنان انقلاب اسلامی موانع بزرگی ایجاد می‌کنند.
کد خبر: ۹۰۰۵۳۲۳
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رحیم شهرتی فر افزود: علیرغم همه پیشرفت ها طبیعتاً مشکلاتی هم وجود دارد، باید مشکلات را به‌صورت عقلایی و باتدبیر و تکیه‌بر توانمندی‌های داخلی حل‌وفصل کنیم و از بیان مشکلات ابایی نداشته باشیم، چراکه باید مسائل مطرح‌شده را به‌خوبی بیان‌ و شناسایی کرده و باهم فکری و هم‌افزایی دلسوزانه مشکلات را رفع کنیم.

وی ادامه داد: با  وجود سختی‌هایی که از بدو انقلاب اسلامی با آن روبه‌رو بوده‌ایم در شهرستان هریس در بخش زیرساخت‌ها به توسعه مناسب نزدیک می‌شویم و همه این نعمت‌ها در سایه انقلاب اسلامی بوده که مدیون بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدا و ایثارگران و خانواده شهدا و مردمی که در همه صحنه‌ها پشتیبان نظام بودند می‌دانیم.

شهرتی فر با اشاره به مشکلات پیش‌آمده در طی چند روز اخیر در خصوص گرانی ارز بیان کرد: با توجه به این مسائل در کنار ارزیابی‌ها و بررسی‌های کارشناسان اقتصادی باید مسائل ازنظر فرهنگی بررسی شود، چرا باوجود گرانی ارز همچنان برخی‌ها حرص و ولع سفر به خارج از کشور دارند، همه این مشکلات باید بررسی، آسیب‌شناسی و بیان شود، این مصیبت‌بار است که ثروت ملی این‌گونه به خارج از کشور منتقل می‌شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای توسعه اقتصادی شهرستان خاطرنشان کرد: با توجه به سرمایه‌گذاری‌های انجام‌شده در بخش معدن در هریس پس از راه‌اندازی صنایع پایین‌دستی اشتغال ایجاد خواهد شد و طبیعتاً در این وضعیت خواهیم توانست دگرگونی‌ها را احساس کنیم و از این بابت باید قدردان بخش خصوصی باشیم.

وی اضافه کرد: فعال بودن بخش خصوصی در این شهرستان موجب خوشحالی بوده و نشان‌دهنده این است که برای رفع مشکلات اقتصادی تنها راه جذب سرمایه‌گذار و بهره‌مندی از ظرفیت بخش خصوصی است.

شهرتی فر همچنین با اشاره به بحث اشتغال و بیکاری بیان کرد: موضوع بیکاری جوانان ابر چالش کشور بوده و با توجه به آمار اعلامی اداره کار 144 هزار نفر در استان جویای کار وجود دارد و این در حالی است که از استان‌های هم‌جوار نیز برای پیدا کردن کار به استان مهاجرت می‌کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر حمایت از تشکل‌های مردمی سازمان‌یافته و ضابطه‌مند، خاطر نشان کرد: سیاست دولت تدبیر و امید جلب مشارکت مردمی از طریق سازمان‌های مردم‌نهاد بوده، چراکه مردم باید ضابطه‌مند و سازمان‌یافته در خصوص فعالیت تشکل‌های سیاسی و غیرسیاسی اهتمام کنند.

ارسال نظرات