صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

جمعه ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - 09 June 2023
امام‌جمعه موقت تهران در جمع مردم ابرکوه گفت: دشمن می‌خواهد در عرصه دین، سیاست و اقتصاد مقاومت مردم ایران را بشکند، لذا امروز ناامید کردن مردم بزرگ‌ترین خیانت محسوب می‌شود.
کد خبر: ۹۰۰۶۴۰۱
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از  فارس ابرکوه، در دیدار جمعی از مردم ابرکوه، گفت: مردم ابرکوه باید به این افتخار کنند که در فضایی نفس می‌کشند که نه‌تنها قدمگاه بلکه منزلگاه امام رضا (ع) بوده است. ابرکوه پایگاه اهل‌بیت (ع) است و ترکیب جمعیتی ولایی در آن تغییر نکرده است. مهم‌ترین نکته این است که در این شهرستان حجاب چادر حرف اول را می‌زند.

خاتمی با بیان اینکه حوزه خواهران و برادران در ابرکوه فعال است، اذعان کرد: مسئولین بدانند یکی از بخش‌های صرف هزینه‌های فرهنگی، همین حوزه‌های علمیه است و ما از رهگذر توسعه دینی می‌توانیم به توسعه سیاسی و اقتصادی برسیم. هرجایی که بازار دین قوی باشد و متدینین قالب باشند، جلوی ارتکاب بسیاری از جرم‌ها گرفته می‌شود

امام‌جمعه موقت تهران با بیان اینکه ابرکوه سابقه درخشانی در داشتن عالمان و فرهیختگان دارد، افزود: در این شهرستان عالمان دینی وجود داشتند که در بیش از 10 رشته علمی مجتهد بوده و قضات بسیاری را پرورش داده‌اند.

سقوط ایران دروغ صدساله‌ای است که امروز در فضای مجازی بیگانه مطرح می‌شود

وی با اشاره به جریان زندانی شدن امام موسی کاظم (ع) و بیان اینکه دین‌مداری در طول تاریخ هزینه‌های سنگینی داشته است، اظهار کرد: تمام دشمنی‌ها و تهدیدات آمریکا، اتحادیه اروپا، فرانسه و سایر دشمنان به این دلیل است که انقلاب اسلامی ایران به‌سرعت درحال حرکت است. در فضای مجازی که بیگانگان مدیریت می‌کنند و در شبکه‌های ماهواره‌ای این دروغ صدساله که ایران در حال سقوط است مرتب تکرار می‌شود؛ اما به لطف خداوند حتی شاخه‌های این شجره طیبه هم با این تندبادها تغییر نمی‌کند.

عضو مجلس خبرگان امروز بزرگ‌ترین خیانت را ناامید کردن مردم در رابطه با آسیب‌پذیری نظام برشمرد و تأکید کرد: به کوری چشم بدخواهان روز به روز نظام ما قوی‌تر به راه خود ادامه می‌دهد.

در اغتشاشات دی‌ماه حوزه‌های علمیه مورد تهاجم قرار گرفت

خاتمی با اشاره به اینکه دشمن در سه عرصه می‌خواهد مقاومت ملت ایران را بشکند، خاطرنشان کرد: فضای مجازی بیگانه و شبکه‌های ماهواره‌ای می‌خواهند ارزش‌های دینی را تغییر و سبک زندگی غربی را ترویج کنند به همین دلیل است که آنان روحانیت فعال و عالمان دینی را در حرکات خود نشانه رفته‌اند. در اغتشاشات دی‌ماه به 20 حوزه علمیه حمله کرده، آذوقه سال طلبه‌ها را به غارت بردند، عمامه آن‌ها را بر سر گذاشته و رقصیدند.

وی یادآور شد: برخی مسئله حجاب اجباری را مطرح می کنند، در حالی که حجاب نیز مانند نماز و روزه از جمله ضروریات دینی است. این جماعتی که امروز با تعبیر حجاب اجباری وارد میدان می‌شوند اگر روزی قدرت را به دست‌گیرند با حجاب اختیاری هم مقابله می کنند، کما اینکه در کشورهای غربی که کعبه آمال از خدا بی‌خبران است رسماً با حجاب مبارزه می‌شود.

امام‌جمعه موقت تهران ابراز کرد: عرصه بعدی که دشمن نشانه رفته است شکست مقاومت اقتصادی مردم ایران است. اوباما در سال 91 از تحریم‌هایی سخن گفت که ظرف مدت یک ماه مردم ایران دست‌های خود را به نشانه تسلیم بالا می‌برند؛ اما دیدیم که در روز قدس دست‌های مردم بالا رفت اما به‌صورت مشت‌های گره کرده و با شعار مرگ بر آمریکا.

اگر برخی سیاست‌های اقتصادی اصلاح شود توطئه‌های دشمن هم بی‌اثر می‌شود

خاتمی ادامه داد: درد ایران اقتصاد بیمار است و درمان آن‌هم اقتصاد مقاومتی که امروز یکی از عناصر اصلی اقتصاد مقاومتی حمایت از کالای ایرانی و تعصب بر روی آن، تولید فاخر و اشتغال جوانان است. درست است که در همه دولت‌ها توطئه‌های دشمنان وجود داشته است اما باید بپذیریم که سوء مدیریت‌هایی هم وجود دارد و اگر برخی از سیاست‌های اقتصادی اصلاح شود توطئه‌ها نیز بی‌اثر می‌شود.

وی تأکید کرد: دشمن نقشه‌هایی هم برای عرصه سیاسی نظام جمهوری اسلامی ایران دارد و می‌خواهد کاری کند که مردم نسبت به این نظام که خودشان به وجود آوردند، بی‌اعتماد شوند. امروز با صراحت می‌گویم که ایران مستقل‌ترین کشور دنیا است و هیچ دولتی حق ورد در عرصه حاکمیت آن را ندارد.

عضو مجلس خبرگان ضمن اشاره به حضور مردم در بیش از 35 انتخابات در طول تاریخ انقلاب، تصریح کرد: مردم سرمایه‌های انقلاب هستند و آن را تداوم خواهند بخشید و همان‌طور که در 40 سال گذشته از سخت‌ترین گردنه‌ها عبور کرده است، بازهم این مشکلات را پشت سر خواهد گذاشت.
ارسال نظرات