صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - 06 August 2023
مدیرعامل شرکت شهاب گفت: حمایت کالای ایرانی از شاهراه اقتصاد مقاومتی می‌گذرد
کد خبر: ۹۰۱۱۱۸۹
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۱

 

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر، مدیرعامل شرکت شهاب در تشریح ابعاد سازنده حمایت از کالای ایرانی و معرفی فعالیت‌های شرکت شهاب در این حوزه، با تأکید بر این‌که وظیفه اصلی همه مدیران نظام، حفظ اصول بنیادین و فعلیت بخشیدن به شعارهای اصلی انقلاب در حوزه های مختلف منجمله در حوزه اقتصادی است، افزود: کالای ایرانی، محصول اعتماد به نفس و خود‌باوری ملی است.

وی اظهار داشت: حفظ و ارتقای روحیه " ما می‌توانیم " که بارها مورد تأکید رهبری معظم انقلاب نیز قرار گرفته و مصداق بارز آن حمایت از کالای ایرانی است، تنها از ترکیب کار و سرمایه و با استفاده از ظرفیت‌های نیروی انسانی بومی در زمینه ابتکار و خلاقیت حاصل می‌شود که اگر در شاهراه اصول ابلاغی اقتصاد مقاومتی قرار بگیرد، شاهد رونق اقتصاد ملی با دو شاخصه درون‌زایی و برون‌گرایی خواهیم بود.

هادی غلام زاده در ادامه با تبیین این‌که کالای ایرانی پازلی متشکل از تکه‌های مختلف دارد که یک بُعد آن شامل الزام تولیدکنندگان به مقوله کیفیت و قدرت رقابت‌پذیری می‌شود، به نقش مردم در حمایت از کالای ایرانی اشاره کرد و اظهار داشت: در حمایت از کالای ایرانی که محصول تلاش فعالان اقتصادی و کارگری و سرمایه‌گذاران و برنامه‌ریزان و طراحان است، مردم نیز به عنوان مصرف‌کننده نقش کلیدی و مؤثری دارند و با خرید محصولات تولید داخل می‌توانند موتور محرک هدایت منابع ملی به سمت رشد و شکوفایی اقتصادی باشند.

مدیرعامل شرکت شهاب ضلع سوم این مثلث را دولت و حمایت‌های دولتی از کالای داخلی عنوان کرد و افزود: مدیریت واردات در چارچوب نیازهای مردم و با در نظر گرفتن ظرفیت‌های داخلی در کنار کنترل مرزها و جلوگیری از ورود کالای قاچاق، حلقه مفقوده این زنجیره به هم پیوسته و عاملی است که اگر با عزم جدی دولت همراه شود، می‌تواند صنایع داخلی را تقویت و تا حد قابل توجهی به رونق و پویایی واحدهای تولیدی منجر شود.

وی در ادامه به تشریح فعالیت‌های شرکت شهاب در این حوزه پرداخت و با اشاره به شش دهه فعالیت این شرکت گفت: با تحولی که پس از دوران شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی در نگاه مدیران و مسئولان به موضوع خودکفایی ملی مطرح شد، شرکت شهاب نیز در این مسیر گام برداشت؛ به خصوص با تحولی که طی سال‌های اخیر در زمینه بازتعریف چشم‌انداز و مأموریت‌های سازمانی این شرکت دیده شده است، موفق شده‌ایم يكي از معتبرترين و موفق ترين برندها در عرصه توليد تلويزيون‌هایLED ۴K, SMART, CRUVE را به نام پُر افتخار ایران تثبیت و جایگاه این شرکت را در سطح کشور برجسته کنیم.

هادی غلام زاده افزود: ما هر پیشرفتی را به منزله آغاز راهی تازه می‌بینیم، به همین دلیل دست‌یابی به بهبود مداوم کیفیت محصولات، فعالیت‌ها و خدمات را دنبال می‌کنیم تا از قافله صنابع لوازم خانگی چه در داخل و چه خارج از کشور عقب نمانیم.

مدیرعامل شرکت شهاب با تأکید بر این‌که توجه به کیفیت به عنوان یک اصل زیربنایی در کانون توجهات این شرکت قرار داشته و دارد، افزود: نتیجه رعايت استانداردهاي بين المللی در زمينه توليد محصولات اخذ تأییدیه ای فنی و تولیدی از شرکت های معتبری همچون سونی و پاناسونیک و در اختيارگرفتن سهم قابل ملاحظه ای از بازار محصولات تصويری بوده و به زعم کارشناسان چهره‌ای درخشان از نام شهاب را در بازار این صنعت تثبيت کرده است.

وی با یادآوری این‌که هدف ما حرکت به سمت تعالی با توجه به دو شاخصه " دورن‌زایی" و " برون‌گرایی " است ادامه داد: توجه ویژه به فن‌آوری و تکنولوژی روز دنیا در بخش طراحی و اجرا به واسطه استفاده از سرمایه‌های انسانی بومی، مهندسین جوان و خلاق و نخبگان این عرصه صورت گرفته و به عنوان یک نمونه، عرضه ۱۰ مدل جدید تلویزیون در سایزهای مورد نیاز بازار از اهداف سال ۹۷ این شرکت می باشد که از بازار خوبی برخوردار و معرف خوبی برای کالای ایرانی است.

هادی غلام زاده در بخش دیگری از این‌ گفت‌و‌گو با اشاره به این‌که یکی از مهم‌ترین مباحث امروز مدیریت، ارائه خدمات مبتنی بر زنجیره ارزش است، افزود: یکی از مهم‌ترین و کلید‌ترین حلقه‌های این زنجیره موضوع رضایت‌مندی است که عمدتاً از طریق ارائه خدمات پس از فروش حاصل می‌شود.

وی ادامه داد: در این بخش اولویت اول ما، توجه به تولید کالایی است که دچار خرابی نشده و به حداقل خدمات پس از فروش نیاز داشته باشد، مع‌الوصف با تدارک و پشتیبانی شبکه گسترده و وسیعی از خدمات پس از فروش تلاش کرده‌ایم خود را به استانداردهای روز دنیا در این زمینه نزدیک کنیم.

مدیرعامل شرکت شهاب تأکید کرد: در کنار تولید محصولات کیفی؛ با برنامه‌ریزی و تلاشی که در جهت اتقاء سطح دانش مشتریان در بکارگیری، نگهداری و استفاده از تکنولوژی نوین محصولات شرکت انجام داده‌ایم، در این حوزه پابه‌پای شرکت‌های مطرح دنیا به خصوص شرکت‌های کره‌ای و ژاپنی حرکت کرده و راه خود را در این مسیر دشوار به سمت تکامل بیشتر ادامه خواهیم داد.

وی در پایان با اشاره به اهداف سال ۹۷ این شرکت در عنیت بخشیدن به نامگذاری سال، به افزایش ۵۰ درصدی تولیدات نسبت به سال گذشته و راه اندازی خط تولید محصولات جدید لوازم خانگی همچون جاروبرقی اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد تا در سالی که به نام حمایت از کالای ایرانی مزین شده، شاهد رشد و توسعه صنایع داخلی با حمایت مردم و دولت باشیم./

ارسال نظرات