صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - 05 June 2023
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه کبودراهنگ:
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه کبودراهنگ گفت: دعوا و دشمنی ما با غرب و آمریکا یک دعوای احساسی و یا تاکتیکی نیست، دشمنی ما با آنها یک دشمنی راهبردی است چراکه با اصل اسلام مخالف هستند و هسته‌ای و... همه بهانه است.
کد خبر: ۹۰۱۸۸۵۶
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹

حجت‌الاسلام علیرضا علیجانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در کبودراهنگ ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان با اشاره به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: متاسفانه برخی با وجود اینکه در جامعه امر به معروف نمی‌کنند و بی‌تفاوت از کنار این مسائل عبور می‌کنند، عکس آن نیز عمل می‌کنند.

وی افزود: بالاترین معروفات حفظ نظام جمهوری اسلامی است و بالاترین منکر دوری از طاغوت است.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه کبودراهنگ ابراز داشت: دشمنان با تمام توان و نیرو و امکانات به دنبال این هستند که این نظام را ساقط و حرکت این انقلاب را متوقف کنند و برخی در داخل خواسته یا ناخواسته در خط دشمن حرکت می‌کنند و آب به آسیاب دشمنان می‌ریزند.  

وی با بیان اینکه این افراد یک روز با امضاء اسناد ننگین از قبیل سند 2030 که وقتی انتقاد هم می‌شود حاشا می‌کنند و یک روز نیز با اقدامات دیگر خود در خط دشمن حرکت می‌کنند، ادامه داد: مقام معظم رهبری در دیدار فرهنگیان فرمودند بنده مطلع هستم که بخش‌هایی از این سند در داخل پیگیری و اجرا می‌شود.

علیجانی عنوان کرد: نام شهید «فهمیده»ها از کتاب‌های درسی حذف می‌شود و از طرفی نیز به دنبال برقراری ارتباط با آمریکا و ایجاد توافق‌نامه برجام هستند که نتیجه آن اهانت و توهین رئیس جمهور ابله آمریکا بود که  در مقابل رسانه‌ها ده‌ها دروغ گفت که چنین و چنان می‌کنیم و رهبر معظم انقلاب جواب دندان شکنی داد که «آقای ترامپ شما غلط می‌کنید». 

وی یادآور شد: امروز برخی دولتمردان خسارت‌های برجام را می‌خواهند به نام نظام بنویسند و در رسانه‌ها اعلام می‌کنند که این تصمیم نظام بود؛ کدام نظام؟ نظامی که رهبر آن نظام از روز اول فرمود من به این‌ها خوشبین نیستم اگر می‌خواهید مذاکره کنید باید 9 شرط و الزام را رعایت کنید .

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه کبودراهنگ عنوان کرد: چرا برخی با وجود این همه مشکلاتی که به وجود آمده، هنوز هم حاضر نیستند اشتباهات خود را بپذیرند واز این ملت عذرخواهی کنند؟

وی ادامه داد: پای این نظام و این انقلاب خون‌ها ریخته شده و پای این همه ارزش‌های مقدس در این نظام جوان‌ها پرپر شده و این امنیت و دستاوردها به راحتی به دست نیامده که اینگونه معامله می‌کنند.

علیجانی یادآور شد: دعوا و دشمنی ما با غرب و آمریکا یک دعوای احساسی و یا تاکتیکی نیست، دشمنی ما با آنها یک دشمنی راهبردی است چراکه با اصل اسلام مخالف هستند و هسته‌ای و... همه بهانه است.

 وی با بیان اینکه امام(ره) فرمودند حفظ نظام از اوجب واجبات است، ابراز داشت: امیدواریم که با هدایت‌های مقام معظم رهبری و با حضور همیشه در صحنه مردم ولایتمدار پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی با دستان رهبر حکیم و فرزانه انقلاب به دست صاحب اصلی آن حضرت بقیة الله الاعظم(عج) برسد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات