صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - 04 June 2023
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هفته آینده کلنگ زنی رینگ سوم شهر همدان انجام می‌شود، گفت: رینگ سوم به شهر نظم می دهد و کسی نمی تواند بدون مجوز ساخت و ساز و یا زمین خرید و فروش کند.
کد خبر: ۹۰۲۳۵۳۸
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حمیدرضا حاجی بابایی در مراسم آغاز عملیات اجرایی 200 پروژه عمرانی شهرداری، اظهار داشت: امروز خوشحال هستیم که در این فضای بسیار پرنشاط شاهد یک گام دیگر در رسیدن به کلان شهر همدان هستیم.

وی گفت: این روزها شهردار با سرعت بسیار بالایی جایگاه خود را پیدا می کند و هفته آینده کلنگ زنی رینگ سوم شهر انجام می‌شود.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی از دلایل رینگ سوم، این است که حریم شهر همدان حریم ناامنی است و اگر بخواهیم سبزینه و حریم و زیبائی همدان را حفظ کنیم هیچ راهی جز رینگ سوم نداریم و این رینگ سوم است که به شهر نظم می دهد و کسی نمی تواند بدون مجوز ساخت و ساز و یا زمین خرید و فروش کند.

وی با بیان اینکه همدان کلان شهری است که افتخار دارد شهردار آن در جمع شهرداران کلان شهرها شرکت می‌کند، گفت: ادارات باید در سربرگ نامه‌ها «همدان پایتخت تاریخ و تمدن» را درج کنند و همچنین باید تابلوهای شهر تبدیل به کلان شهر همدان شود؛ این‌ها به مردم نشاط و امید می دهد.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه مسیر رفت و برگشت گنجنامه ، امامزاده محسن(ع)، ابرو و سد اکباتان 4 محور گردشگری همدان هستند افزود: اگر می خواهید شهری بزرگ داشته باشیم باید طرح‌های بزرگی را برای شهر تعریف کنید.

وی با بیان اینکه ما امسال سال پررونقی در استان همدان داریم، تاکید کرد: در سال 97 منطقه ویژه مبتنی بر فناوری‌های برتر افتتاح می شود و پردیس سینمایی مرکز انیمیشن کشور امسال فعال می‌شود.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: ما به زودی در شهر همدان ساختمان و سالن ورزشی باستانی زورخانه‌ای را طی دو ماه آینده کلنگ‌زنی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: آغاز راه آهن تهران- همدان- ملایر، راه آهن بیجار- زنجان- همدان و برقی کردن راه آهن تهران – همدان نیز امسال انجام می‌شود.

حاجی‌بابایی عنوان کرد: به زودی براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی تأسیسات فاضلاب همدان، جورقان و قهاوند شروع می‌شود، فرودگاه همدان که در سال 1387 ساخته شده پیشرفت می‌کند و همچنین آبرسانی در شهر همدان به سرعت جلو می رود.

وی تصریح کرد: احداث پالایشگاه همدان، ایجاد دو پارک ملی ویژه بازنشستگان و دو استخر که دارای مدرن‌ترین تجهیزات است، انجام پروژه 40 چمن برای صدا و سیما که حدود 30 میلیارد تومان هزینه ساختمان آن می‌شود نیز از دیگر پروژه‌ها است که با ساخت این پروژه صدا و سیما منطقه‌ای می شود.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موزه منطقه‌ای غرب کشور و موزه هنرهای معاصر نیز انجام می‌شود، افزود: این پروژه‌ها از نمونه کارهایی است که مسئولین انجام می دهند و کارها پر شتاب پیش می‌رود.

وی تاکید کرد: از طرف دیگر مشکل اصلی مردم معیشت آنها است که همه باید دست به دست هم بدهیم برای کمک به اشتغال و معیشت مردم به خصوص بازنشستگان و رانندگان که در مجلس جلسات متعددی برای این موارد گذاشته شده و رسیدگی می‌شود.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه ما هیچ مشکلی نداریم که آمریکا بیاید و آن را حل کند، تصریح کرد: خود ما می‌توانیم بدون آمریکا نیز مشکل خود را حل و منافع ملی خود را حفظ کنیم و آنجا که باید دفاع کنیم با تمام قدرت از منافع خود دفاع می‌کنیم و حرف خود را می زنیم و از حق خود دفاع می‌کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات