صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - 10 August 2023
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: امام خمینی(ره) بارها بر غیر قابل تفکیک بودن دین و سیاست تأکید ورزیدند و سبک زندگی سیاسی ایشان در گستره جهانی بسیاری از گفتمان‌های حکومتی و حاکمیتی را به چالش کشاند.
کد خبر: ۹۰۲۳۶۴۰
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام محمدولی رضوی‌راد مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی در جمع پایوران و پاسداران سپاه روح‌الله ضمن تسلیت فرار رسیدن شهادت حضرت علی(ع) و سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به سبک زندگی حضرت امام(ره) در بُعد شخصی و حکومتی پرداخت و گفت: امام خمینی(ره) دارای صفات و ویژگی‌های ارزشمندی بود که این ویژگی‌ها در بُعد فردی، اخلاقی، سیاسی و اجتماعی ایشان زبانزد خاص و عام بود.

وی افزود: زندگی شخصی امام خمینی(ره) در قامت یک سیاستمدار و رهبری مقتدر در عصر معاصر بی‌نظیر بوده و سبک زندگی و مدیریت ایشان با سادگی عجین شده است.

وی افزود: امام خمینی(ره) بارها بر غیر قابل تفکیک بودن دین و سیاست تأکید ورزیدند و سبک زندگی سیاسی ایشان به دلیل هم‌خوانی با اعتقادات و تفکرات ریشه‌ای مردم ایران و مذهب و آئین اسلامی، توانست در گستره جهانی بسیاری از گفتمان‌های حکومتی و حاکمیتی را به چالش بکشاند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی رمز موفقیت حضرت امام(ره) را تقعید به اسلام، ایجاد اتحاد بین امت و اسلام عنوان و تصریح کرد: حضرت امام خمینی(ره) رمز موفقیت در همه امور را «قیام برای خدا» می‌دانستند و هرکاری را فقط برای عمل به تکلیف الهی انجام می‌دادند که می‌توان آن را از مهم‌ترین رموز موفقیت و ماندگار شدن اندیشه‌ها و محبوبیت ایشان در بین جوامع دانست.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد گفت: امام خمینی(ره)، هم برای مبارزه با طاغوت و هم برای تثبیت انقلاب اسلامی برآمده از افکارش، «راهبرد تلاش مستمر و مقاومت» را سرلوحه برنامه خویش قرار داده بودند و معتقد بودند که «خون بر شمشیر پیروز است» و با این دیدگاه توانستند با ایستادگی خود ملتی مقاوم پدید آورند.

وی ایجاد اتحاد بین امت و اسلام را از دیگر ویژگی‌های موفقیت حضرت امام خمینی(ره) دانست و گفت: روز قدس، مظهر اندیشه سیاسی حضرت امام(ره) و یکی از مهم‌ترین حملات راهبردی ایشان به قلب استکبار جهانی بود که تاکنون اثرات بسیار منفی بر جبهه نرم و سخت دشمن نهاده است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی به لیالی قدر هم اشاره و خلاطرنشان کرد: شب قدر میعاد انسان با خداست، شب رنگ باختن جسم و حکومت روح است، شبی که مقدرات یک سال انسان‌ها و روزی‌ها، عمرها و امور دیگر در این شب مشخص می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات