صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

دوشنبه ۰۵ تير ۱۴۰۲ - 26 June 2023
در برجام اروپایی شکی نیست که موشک و سپاه پاسداران را برای معامله و مذاکره هدف قرار خواهند داد تا بتوانند علاوه بر انهدام موشک های ایران و کاهش برد آنان به کمتر از ۳۰۰کیلومتر یعنی جنگ را به داخل ایران منتقل کردن تا اسراییل در امنیت کامل به توسعه طلبی و چپاول خود ادامه دهد!
کد خبر: ۹۰۲۳۸۱۱
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴

خبرگزاری بسیج قزوین: اصولا جنگ زمانی رخ می دهد که یک طرف اختلاف در موضع ضعف باشد، جنگ ۸ ساله هم زمانی اتفاق افتاد که دشمنان انقلاب متوجه شدند، ایران با آشوب، حرج و مرج وفروپاشی ناشی ازسقوط حکومت توان بازدارندگی ندارد و بهترین فرصت برای حمله به ایران نصیب آنها شد. در جنگ جهانی اول و دوم اشغال ایران به دلیل نداشتن ارتش قوی صورت گرفت که ۹ میلیون تلفات ناشی از قحطی بنام هولوکاست ایرانی ثبت شد!
امروز جنگ ثانیه ها تعیین کننده است، موشک به عنوان تنها سلاح بازدارنده ایران توانسته است کشور را در برابر طمع استعمار گران واکسینه نماید.
در برجام اروپایی شکی نیست که موشک و سپاه پاسداران را برای معامله و مذاکره هدف قرار خواهند داد تا بتوانند علاوه بر انهدام موشک های ایران و کاهش برد آنان به کمتر از ۳۰۰کیلومتر یعنی جنگ را به داخل ایران منتقل کردن تا اسراییل در امنیت کامل به توسعه طلبی و چپاول خود ادامه دهد!
ایران در ۳۰۰کیلومتری خود دشمنی ندارد که بخواهد انبارهایش را با موشک های برد کوتاه پر کند!
نفوذ ایران در منطقه و دست برتر انقلاب در سرکوب داعش و برای اولین تشکیل ارتش مقاومت خطرناکترین پروژه نظامی استراتژی را برای غرب و اسراییل رقم زده است.
برخی هم عنوان می کنند چرا ایران در سوریه و عراق هزینه می کند؟ چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است.
اما عمق استراتژیک یک کشور به چند عامل بستگی دارد که ابتدا به میزان برد سلاح های خود یک شعاع امن تعریف می کند و در مرحله بعد تهدید ها را هرچه دورتر از مرزها سرکوب کند هزینه هایش در داخل کمتر خواهد بود! بنابراین عربستان به صراحت اعلام کرد که در یمن و منطقه ما با ایران جنگ نیابتی داریم!وقتی شکست طیف عبری،غربی،عربی در مواجهه با ایران رقم خورد،پروژه خلع سلاح را کلید زدند و بی شک سپاه پاسداران را در مذاکرات به عنوان کیس قدرت ایران، تحت فشار قرار خواهندداد.
اروپا می داند به دنبال چیزی مامورشده است که قبول آن از طرف ایران مواجهه است با تغییر رژیم و حمله نظامی تمام عیار به ایران که در نهایت به تجزیه کشور ختم می شود.
اروپا از ایران خواسته است که حشدالشعبی عراق را هم منحل کند و تنها ارتش عراق برای امنیت کافیست!
سپاه ایران موشک دارد و هدفمند اما حشدالشعبی عراق چون با ایران داعش را نابود کرد و منافع آمریکا را به خطر انداخت پس این نیرو هم باید منحل شود. در حقیقت صلح امام حسن زمینه چینی برای بریدن سر امام حسین و اهل بیت است! ایران اگر از منطقه عقب نشینی کند و برد موشک هایش را به ۱۵۰کیلومتر کاهش دهد روزانه با ده ها حمله نظامی موشکی از طرف عربستان و اسراییل مواجهه می شود!
وقتی عربستان ۶هزار موشک دوربرد خریداری می کند و بیش از ۵۰۰میلیارد دلار سلاح در انبارهای حاشیه خلیج فارس ذخیره شده است عده ای به قول تولزبات: از بس که رمانتیک هستند قدر یک خر شعور ندارند.
که چرا موشک برای همه خوب است اما برای ایران به تشخیص آمریکا بداست؟وقتی صدام با موشک های پاتریوت و کروز شهرهای ما را به خاک و خون می کشید امریکا در اتاق شیشه ای از صدام حمایت کرد. اگر آن روز ایران موشک داشت قطعا جنگ به دراز نمی کشید بلکه صدام مجبور می شد کمتر از دو سال تسلیم محض شود.
نداشتن موشک ایران را در برابر امارات به زانو در می آورد و آمریکا با یک ناو هواپیمابر و موشک انداز تمام زیر ساخت های ما را از دریای مدیترانه نابود می کند و ایران هیچ کاری نمی تواند بکند!اما داشتن موشک تا ۴۰۰۰کیلومتر ایران را از نظر امنیت بیمه می کند! آمریکا پس از خلع سلاح موشکی صدام عراق را با خاک یکسان کرد.
در نتیجه اگر سپاه پاسداران و حزب الله به همراه ارتش مقاومت را در مذاکرات برای نسیه دوباره معامله کنیم تجربه ای وحشتناک تر از سوریه و عراق تجربه خواهیم کرد. در ان وقت انقلابیون(افراطیون و تندروها به زعم غرب پرستان) دیگر سلاح به دست نخواهند گرفت تا امنیت را برقرار کنند .در آن هنگام هم با زیبا کلام، یا سایرین نمی توان جلوی سربریدن ها را بگیرند! ایران باید بر مواضع خود ایستادگی کند و با تکیه به درون به اتاق جنگ آمریکا که وزا رت خزانه داری شیطان است حمله کند تا بتواند تحریم ها را متلاشی کند.
1002/ت30/ب

ارسال نظرات