صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

جمعه ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - 09 June 2023
مجری طرح راه‌آهن تبریز به میانه با بیان اینکه در صورت تامین بودجه اختصاص یافته پروژه در سال ۹۹ مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت، گفت: با این شرایط پروژه در سال ۹۸ به ایستگاه باسمنج و در سال ۹۹ در ایستگاه ائل‌گلی خواهد رسید.
کد خبر: ۹۰۲۵۱۶۳
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذبایجان شرقی، علی محمدزاده با اشاره به اینکه در صورت تامین اعتبارات مورد نیاز تا سال۹۹ طرح مورد بهره‌برداری کامل خواهد رسید، گفت: در مجموعه شرکت ساخت این توان بالا وجود دارد که بتواند تا دو سال آینده طرح را تکمیل کند.

وی افزود: طبیعتاً طرحی با مقیاس بزرگ راه‌آهن میانه به تبریز که دو خطه است و معادل ۴۰۸ کیلومتر راه‌آهن هم‌سنگ بوده و در منطقه کوهستانی واقع شده است، هزینه‌های آن حداقل دو یا سه برابر هزینه‌های راه‌آهن در دشت خواهد بود.

محمدزاده با تاکید به اینکه جهت اتمام پروژه نیازمند اعتبارات مناسب با حجم کاری است، توضیح داد: خوشبختانه در ۱۸ سال گذشته هر چه تخصیص داده شده به طور کامل جذب شده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تخصیص ۱۱۲ میلیارد تومانی برای طرح در سال‌جاری و تکمیل تا بستان‌آباد و تصویب بودجه ۴۵۰ میلیارد تومان برای دو سال در نهاد ریاست جمهوری به علت سفر استانی به آذربایجان‌شرقی قطعاً می‌توان به مردم استان قول داد که در سال ۹۸ در ایستگاه باسمنج و در سال ۹۹ در ایستگاه ائل‌گلی خواهد رسید.

محمدزاده یادآور شد: مسئولان ارشد استانی و نایب رئیس مجلس به صورت مجدانه پیگیر تخصیص مبلغ مصوب شده در نهاد ریاست جمهوری هستند که در صورت تخصیص پروژه با سرعت بیشتری پیش می‌رود.

مجری طرح راه‌آهن تبریز به میانه اضافه کرد: هدف‌گذاری اصلی این است که تا پایان سال ۹۷ از ایستگاه باسمنج به طول ۳۰ کیلومتر زیرسازی انجام گیرد و در سال ۹۸ به ایستگاه ائل‌گلی برسیم و در سال ۹۹ نیز زیرسازی ایستگاه اصلی تبریز کلید بخورد.

ارسال نظرات