صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

سه‌شنبه ۰۶ تير ۱۴۰۲ - 27 June 2023
امام‌جمعه خرم‌آباد گفت: یکی از ابزار دشمن در جنگ اقتصادی افزایش گرانی و تورم است و متأسفانه می‌بینیم عده‌ای فرصت‌طلب با استفاده از فضای آلوده که دشمن ایجاد می‌کند اقدام به گرانی اجناس می‌کنند.
کد خبر: ۹۰۲۸۵۵۲
|
۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان،آیت‌الله سید احمد میرعمادی در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌آباد با اشاره با اول تیر ماه سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی، عنوان کرد: تبلیغات دینی و اطلاع‌رسانی و اعتقادی و معنویت بخشی بر جامعه بر عهده تبلیغات اسلامی است و رسالت بسیار سنگینی بر دوش این سازمان است.

وی به استفاده دشمن از تبلیغات روانی اشاره و بیان کرد: دشمن با بمباران تبلیغاتی و تهاجم فرهنگی و ایجاد شبهه در جامعه علیه ما تلاش می‌کند و امروز ما باید با موقعیت‌شناسی و با استفاده از ابزار و شیوه‌های نوین تبلیغی بتوانیم در عرصه‌های گوناگون تبلیغ کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد مهم‌ترین جنگ دشمن را جنگ روانی و شایعه‌سازی دانست و گفت: مسوولان سازمان تبلیغات اسلامی در این راستا وظیفه بسیار سنگینی بر دوش دارند.

وی در ادامه به روز اصناف اشاره و خاطرنشان کرد: اصناف و بازاریان قشر زحمتکش و مورد اعتماد مردم هستند که اوایل انقلاب به‌عنوان بازوان انقلاب اسلامی بودند و در جنگ تحمیلی نقش مهمی ایفا کردند و امروز نیز در مقابله با جنگ و تحریم اقتصادی بازار و اصناف بسیار مؤثر هستند.

آیت‌الله میرعمادی گفت: یکی از ابزار دشمن در جنگ اقتصادی افزایش گرانی و تورم است و متأسفانه می‌بینیم عده‌ای فرصت‌طلب با استفاده از فضای آلوده که دشمن ایجاد می‌کند اقدام به گرانی اجناس می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: گرانی فشار سنگینی به مردم آورده است و لذا دولت باید به دنبال حل این مشکل باشد و اصناف نیز باید انصاف را در نظر داشته باشند و قطعاً این بحران اقتصادی با کمک مردم پشت سر گذاشته می‌شود.

امام‌جمعه خرم‌آباد بیان کرد: چه خوب است وقتی این بحران را پشت سر می‌گذاریم مردم از اصناف و دولت راضی باشند.

وی خاطرنشان کرد: دولت و وزرا باید در بین مردم باشند و گرانی را بدانند و جای تأسف است از وزیری سؤال کنند گرانی چگونه است و او بگوید اتفاقی نیفتاده است.

وی حمایت مردم از تیم فوتبال ایران پس از بازی خوب در جام جهانی را نشانه قدردانی آن‌ها دانست و گفت: دولت باید برای مهار گرانی تلاش کند چراکه در این صورت مردم نیز قدردان خواهند بود.

آیت‌الله میرعمادی به سالروز تخریب بارگاه 4 امام معصوم در قبرستان بقیع اشاره و اظهار کرد: این روز برای مسلمانان روز سیاهی بوده است و آل سعود در 95 سال پیش چنین اقدام وحشیانه‌ای انجام دادند و تخریب بقاع متبرکه ائمه سندی بر مظلومیت شیعه و سیاست‌های استعماری آل سعود است.

وی به 6 تیر سالروز ترور نافرجام رهبر معظم انقلاب از سوی منافقین اشاره کرد و ادامه داد: مقام معظم رهبری یک ذخیره اللهی برای حفظ انقلاب و پاسداری از خون شهیدان است و من پیشنهاد می‌کنم ائمه جماعت و مردم روز چهارشنبه برای سلامتی رهبر انقلاب سجده شکر به‌جا آورند.

امام‌جمعه خرم‌آباد در ادامه به ترور شهید آیت‌الله بهشتی اشاره و بیان کرد: منافقین به خیال خام خود فکر می‌کردند با ترور شهید بهشتی انقلاب را از بین می‌روند.

وی تصریح کرد: اسم قوه قضاییه که پیش می‌آید عدالت و قاطعیت به ذهن مردم می‌آید و لذا مردم انتظار برخورد با فساد و اجرای حق و عدالت را دارند از این رو دستگاه قضا در این زمینه باید دقیق و انقلابی عمل کند.

آیت‌الله میرعمادی گفت: گر چه دستگاه قضا کارهای خوبی انجام داده است اما انتظار مردم بیشتر از این‌ها است و اگر مفسد اقتصادی داریم مردم انتظار برخورد قاطع با این مفسدین و دانه درشت‌ها را دارند.

وی اظهار داشت: باید مواظب باشیم که برخی به دنبال تخریب و تضعیف دستگاه قضا هستند که قطعاً این راه درستی نبوده و به صلاح کشور نیست.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان به نامه ننگین و ذلت‌بار 100 نفر از فتنه گران به رئیس‌جمهور آمریکا اشاره کرد و افزود:رئیس‌جمهور آمریکا می‌خواهد انقلاب اسلامی را از بین ببرد اما این فتنه گران این نامه را می‌زنند.

وی با بیان اینکه برخی از امضا کنندگان این نامه سابقه زندان و اقدامات ضد دینی دارند،خاطرنشان کرد: امروز آمریکا برای ریشه کردن انقلاب دندان‌ تیز کرده‌ است اما این‌ها چنین ننگی را انجام می‌دهند و معلوم شد که این‌ها جز چه جریاناتی هستند.

آیت‌الله میرعمادی گفت: این نامه ننگین هم سو شدن با دشمنان انقلاب اسلامی برای از بین بردن آن است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز کشتار عجیبی توسط آل سعود و امارات علیه مردم یمن صورت می‌گیرد اما جام جهانی فوتبال باعث شده خیلی به آن توجه نشود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات