وی افزود: رانندگان تلاشگر فعال در حوزه حمل و نقل جادهای بین شهری از این پس میتوانند هر گونه انتقاد، شکایت و دیدگاه خود در حوزه حمل و نقل جاده ای شامل کمیسیون اضافی، وضعیت خدمات رسانی در شبکه جاده ای، وضعیت عملکردی شرکت های حمل و نقل و دیگر نکات مورد نظر را مطرح کنند.
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان ادامه داد: رانندگان می توانند از طریق سامانه تلفن پاسخگوی 141(داخلی 5)، سامانه پیامکی 3000141 ، پایگاه اطلاع رسانی www.141.ir و یا صندوق پستی 3773-14155 به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای منعکس کننده دیدگاه های خود باشند.
انتهای پیام/