صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - 04 June 2023
علیزاده در مورد پیشرفت فیزیکی بیمارستان 160 تختخوابی بهشهر گفت: این بیمارستان اکنون دارای پیشرفت 90 درصدی است و تمامی کارهای اصلی و زیربنایی انجام و در حال نازک‌کاری و نصب هستند و سه طبقه از بالا کامل است و حتی رنگ اولیه زده شد و محوطه‌سازی هم انجام شد و در مردادماه آسفالت می‌شود.
کد خبر: ۹۰۳۳۵۵۶
|
۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، محمدجعفر علیزاده اظهار کرد: در بازدید از این بیمارستان و جلسه مسائل فنی و مالی بررسی شد و پیشرفت مناسبی را در ساخت و ساز شاهد هستیم.

وی افزود: آنچه ما می‌سازیم بیمارستان جنرال است که دارای چهار بخش تخصصی داخلی، جراحی، زنان و زایمان و کودکان و نوزادان است و تخصص‌های پایه و بستری را داراست و کلینیک بخش‌های فوق‌تخصصی هم برای بیمارستان دیده شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: بیمارستان با 160 تخت شروع به ساخت و ساز کرد و اکنون به 220 تخت افزایش یافته است و در بخش اورژانس تغییرات اساسی داده و به تعداد 24 تخت افزایش یافته است و این استاندارد و نگاهی است که سازمان جهانی بهداشت به مقوله بیمارستان دارد و به نگاه اورژانس اولویت و توجه خاص دارد.

وی بیان داشت: بخش زنان و زایمان هم تغییر یافته است و با استاندارد روز دنیا به 5 وی آی پی تجهیز شده است و معاینه، زایمان و تحویل نوزاد انجام می‌شود.

علیزاده گفت: با توجه به قرار گرفتن این بیمارستان در مسیر ملی و شریانی، 30 تخت مراقبت ویژه هم برای بیمارستان در نظر گرفته شده است و این بیمارستان در مراحل حساس می‌تواند بعنوان یک مرکز تروما باشد.

وی ادامه داد: بیمارستان اکنون به مرحله نصب تجهیزات و مراحل نهایی رسیده و همزمان با تکمیل، تجهیزات انجام می‌شود که اعتبارات تجهیزات برای این بیمارستان تأمین و ابلاغ شده و اعلام آمادگی شد که تجهیز انجام می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه بازدید نهایی از بیمارستان و بررسی موارد مختلف آن در نیمه مرداد امسال انجام می‌شود؛ خاطر نشان کرد: با نصب انشعابات و تجهیز این بیمارستان،  قطعا" امسال شاهد افتتاح و بهره‌برداری از این بیمارستان در بهشهر خواهیم بود.

علیزاده همچنین یادآور شد: تاکنون بیش از 52 میلیارد تومان برای ساخت و ساز در بیمارستان جایگزین بهشهر هزینه شده است و با احتساب تجهیزات و مجموعه اقدامات دیگر حدود 100 میلیارد تومان برای این بیمارستان هزینه شده است که به تنهایی می‌تواند جوابگوی نیاز فیزیکی بهداشت و درمان باشد.

وی در مورد پیشرفت فیزیکی بیمارستان گفت: این بیمارستان اکنون دارای پیشرفت 90 درصدی است و تمامی کارهای اصلی و زیربنایی انجام و در حال نازک‌کاری و نصب هستند و سه طبقه از بالا کامل است و حتی رنگ اولیه زده شد و محوطه‌سازی هم انجام شد و در مردادماه آسفالت می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی، با اعلام اینکه قلب ساختمان، موتورخانه است که به اتمام رسیده است؛ اظهار کرد: به محض اینکه انشعابات تأمین شود و دستگاه‌های خدمات‌رسان برق و آب را به اتمام برسانند و برق و آب تأمین شود، موتورخانه استارت شده و تست انجام می‌شود.

علیزاده افزود: دو سوم کار در ساختمان‌های این چنینی و بیمارستان، تأسیسات است که بسیار هم باید دقیق انجام شود چرا که اشتباه کوچک خسارت فراوان دارد و به محض اینکه برق وصل شود قدم به قدم تأسیسات چک می‌شود تا در زمان مناسب به بهره‌برداری برسد.

وی گفت: طولانی شدن زمان افتتاح و ساخت و ساز این پروژه به دلیل برخی از تنگناهای اقتصادی و بین‌المللی بود که برطرف شد و 70 تا 80 درصد کارها انجام شده است و این بیمارستان با قوت در سال جاری افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

ارسال نظرات