صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

شنبه ۰۳ تير ۱۴۰۲ - 24 June 2023
مدیر آموزش و پرورش شاهرود در دیدار فرماندار گفت: اختصاص اعتبارات استانی و ملی به طرح‌های شهرستان به صورت متوازن صورت بگیرد و سهم کم شاهرود از اعتبارات استانی باید جبران شود.
کد خبر: ۹۰۳۴۳۶۸
|
۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود؛ حمید باباخانی در دیدار با رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان در دفتر فرماندار با ارائه گزارشی از عملکرد فعالیت‌های این مدیریت، کمبود شدید فضا‌های آموزشی به ویژه در شهرک‌های شاهرود و رشد جمعیت دانش آموزی در دوره ابتدایی را مورد تاکید قرار داد و با اشاره به استقرار پایه دوازدهم افزود: هم اکنون نیاز به دو هنرستان داریم.
وی وجود دوازده دبستان دو نوبته را از مصادیق نبود فضای آموزشی عنوان و گفت: در آینده نزدیک این تعداد به ۲۰ مدرسه افزایش خواهد یافت.
باباخانی ضمن رضایت از عملکرد آموزشی و مثبت مجموعه تحت مدیریت خود گفت: آموزش و پرورش شاهرود از ثبات و آرامش مطلوبی برخوردار است و این شهرستان در بخش‌های مختلف آموزشی و پرورشی و کسب رتبه‌های متعدد استانی و کشوری وضعیت خوبی در استان دارد.
وی رشد ۴۸ درصدی رتبه‌های زیر ۲۰۰۰ در کنکور سراسری و قبولی ۳۲ دانش آموز این شهرستان در رشته‌های پزشکی و دندانپزشکی و کسب ۱۷ مدال کشوری در رشته‌های متعدد ورزشی از جمله این موفقیت‌ها معرفی کرد و افزود: این موفقیت‌ها در شرایطی کسب شده است که سرانه دانش آموزی شهرستان پایین‌ترین سرانه دانش آموزی استان است و شاهرود با سرانه دانش آموزی ۶۰ تومان به ازای هر دانش آموز بسیار پایین‌تر از سرانه دانش آموزی شهرستان‌های سمنان با ۲۹۹ و میامی با ۴۸۰ تومان سرانه می‌باشد.
باباخانی تاکید کرد: اختصاص اعتبارات استانی و ملی به طرح‌های شهرستان به صورت متوازن صورت بگیرد و سهم کم شاهرود از اعتبارات استانی باید جبران شود.
باباخانی اظهار امیدواری کرد: در سال جاری جذب ۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار اداره نوسازی مدارس استان برای این شهرستان تحقق یابد.
مدیر آموزش و پرورش شاهرود در پاسخ به سوال محمد کرم محمدی، از حضور پنج خیر مدرسه ساز در احداث فضا‌های آموزشی خبر داد و گفت: امیدواریم دو پروژه خیرساز در حال احداث شهرک البرز و شهرک شهید بهشتی هر چه سریعتر آماده بهره برداری شود.
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شاهرود نیز در این دیدار صبغه و سابقه فرهنگی فرماندار جدید را باعث افتخار این مجموعه دانستند و افزود: آموزش و پرورش خوب نشانه شهر خوب است.
حمیده محبی رشد جمعیتی در دوره ابتدایی را رو به رشد دانست و تأمین فضای آموزشی مناسب دانش آموزان را خواستار شد.
محمد کرم محمدی فرماندار جدید شاهرود ضمن ابراز رضایت از رشد قابل توجه مدارس غیر دولتی، هیأت امنایی و پیش دبستانی در شاهرود، گفت: در شرایط کنونی خیرین مدرسه ساز نقطه قوت آموزش و پرورش هستند.
وی حضور نمایندگان دانش آموزی در جلسات فرمانداری و ترویج ورزش همگانی بویژه در سطح بانوان و بر تعامل بیشتر فرمانداری و آموزش و پرورش تأکید کرده و تشکیل اولین جلسه شورای آموزش و پرورش را در اسرع وقت خواستار شد.
ارسال نظرات