صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

شنبه ۲۴ تير ۱۴۰۲ - 15 July 2023
بسیج جامعه زنان شهرستان فارسان با صدور بیانیه به مناسبت هفته عفاف و حجاب تصریح کرد مبارزه با عوامل ترویج فساد و اباحه گری، تکلیفی غیر قابل تغییر و وظیفه ای غیر قابل تقلیل است.
کد خبر: ۹۰۳۵۷۶۸
|
۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ متن کامل بیانیه بسیج جامعه زنان شهرستان فارسان به مناسبت فرارسیدن هفته عفاف و حجاب به شرح  ذیل منتشر شد.

 21 تیرماه 1314 آغازی دیگر در راه مبارزه و مقاومت هجمه به کیان فرهنگ اسلامی ایران عزیز و حرکت مزبوحانه ی آمیخته به دیکتاتوری و خشونت در ترویج بی بند و باری و اباحه گری است.

شاید آن روز فهم آنکه کشف حجاب آغازی بر سلطه اقدامات پلید و ایمان سوز سفاکان روزگار بر علیه کرامت و نجابت زن و خانواده است سخت و دشوار می نمود. حال اما نه زن به تنهایی؛ بلکه مردان و فرزندان و سرمایه های انسانی جامعه اسلامی در کالبد نهاد مقدس خانواده را با تمام ابزار و توان خود آماج انحراف و خطر قرار داده اند و هر روز و هر ساعت با جلوه ای زیبا شده با هنر، رسانه، سبک زندگی و حتی علم و مهارت، بنیان الهی آن را تخریب و هتک می نمایند و می کوشند تا جسم زیبای آن را با غفلت و شهوت و هوس بیالایند و در مسائلی چون خیانت، اعتیاد و طلاق گرفتار ساخته و راه تعالی ، تکامل و کسب نشاط را بر او ببندند اما تاریخ همدلی ملت بافرهنگ و نجیب ایران و مکتب امام خمینی (ره) به ما آموخته تا زمانی که راهزنی در راه و دشمنی کمین است، مبارزه و جهاد و مقامت باقی است.

از این رو ما خانواده های ایرانی هم پیمان با شهیدان واقعه خونبار گوهر شاد و هم قسم با شهیدان راه حفظ حیاء و غیرت، از «مروه شربینی»  گرفته تا  «خلیلی»، تمام تلاش خود را برای حفظ و گسترش حیاء، عفت و غیرت بکار گرفته در این اجتماع مردمی نکاتی را به ملت و دولت ایران متذکر می شویم.

1- بر اساس وظیفه ذاتی نظام اسلامی ممانعت و مبارزه با عوامل ترویج فساد و اباحه گری که مانع رشد و بالندگی اخلاقی و تعالی همه جانبه جامعه است، تکلیفی غیر قابل تغییر و وظیفه ای غیر قابل تقلیل است و انتظار خانواده ایرانی از مسئولان و متولیان امور آن است که با هوشیاری، دقت و همتی مضاعف اقدامی شایسته و در خور از طرقی که اشاره می شود صورت داده شود و ما را در تحمل رنج رشد خود و فرزندانمان یاری رسانند.

2- والدین فداکار و دلسوز ایرانی با گسترش معنویت و اخلاق در خانه و با توکل به خدای یاری رسان خود را از باور های غلط رها کرده بر اصول زندگی عفیفانه پافشاری می نماید و با حفظ عاقلانه و هوشمند حریم های فردی و خانوادگی زمینه بروز قبح شکنی و شکل گیری روابط نامشروع را در محیط خانه از بین می برند.

3-همسران آگاه ایرانی با کمک و استفاده از امکانات آموزشی و مشورتی دینی و اعتقادی مطمئن، قدرت و مهارت لازم برای تربیت نسل با نشاط و بالنده آینده را کسب می نماین و از فرصت های عاطفی و خانوادگی برای رشد و پیشرفت روحی و فکری اعضای آن می کوشند.

4- پدران و مادران فهیم ایرانی بر اساس وظیفه انسانی و الهی خود از در معرض قرار گرفتن فرزندان با مظاهر بی عفتی در محیط های مختلف خانوادگی، دوستانه و عمومی خود داری کرده،آرامش روانی و رشد متوازن و متعادل فرزندان را بر لذت های زود گذر ترجیح می دهند.

5-خانواده ایرانی نسبت به محیط اطراف خود در سطح بستگان، دوستان و همسایگان فعال بوده و با ترویج زندگی عفیفانه که از فکر سالم، گفتار سالم،رفتار سالم،نگاه سالم و پوشش سالم تشکیل می شود بستر تحرک اجتماعی برای دعوت به خوبیها و نهی از بدیها راآماده می نماید.

در پایان با آرزوی سعادت و خوشبختی هم میهنان پارسای خود، توفیق و عزت خادمان فرهنگ و امنیت نوامیس و شرف اسلامی به ویژه شهدای مظلوم مدافع حرم اهل بیت (علیهم السلام) را از خدای منان مسئلت می نماییم.

ارسال نظرات