صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

شنبه ۰۳ تير ۱۴۰۲ - 24 June 2023
معاون امور مجلس سازمان تبلیغات اسلامی، مطالبات مردمی از شبکه تبلیغ دینی را بسیار بالا دانست و گفت: باید ورود هوشمندانه‌ای در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی در دستور کار این شبکه باشد.
کد خبر: ۹۰۳۶۱۱۴
|
۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان،  حجت‌الاسلام علی دارابی در دیدار خود با مدیران تبلیغات اسلامی استان سمنان به میزبانی اداره کل تبلیغات اسلامی در شاهرود، ضمن بیان اینکه شناخت موقعیت یکی از مهم‌ترین ابزار موفقیت توسط شبکه تبلیغی در مواجهه با پدیده‌های فرهنگی و اجتماعی گوناگون است، تأکید کرد: امروز مردم از روحانیان و شبکه تبلیغی انتظار دارند که با این شناخت، به بهترین راه برای رسیدن به راه‌حل برون‌رفت از معضلات اجتماعی دست یابند.

وی با تاکید بر اینکه سازمان تبلیغات اسلامی به‌عنوان نهاد تخصصی میانی در عرصه مدیریت فرهنگی و دینی صحنه‌گردان عرصه فرهنگی کشور است، افزود: این نهاد در این موقعیت‌شناسی از وضعیت جغرافیای فرهنگی و اخلاقی کشور، دارای جایگاه ویژه‌ای است.

معاون امور مجلس و استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی با طرح این پرسش که امروز قدرت نرمی که در اختیار این نهاد قرار دارد در ساحت بهره‌گیری از شبکه عظیم تبلیغی می‌تواند به چه تحولاتی در کشور بینجامد؟، گفت: مطالبات مردمی از شبکه تبلیغ دینی بسیار بالا است لذا باید از این قدرت برای کمک به ارتقای معنوی جامعه بهره برد.

دارابی، روحانیان را در رأس معادله مقابله با تهدیدات فرهنگی و معضلات اجتماعی در سطح کشور دانست و بیان کرد: امروز وقتی از روحانیان مستقر صحبت می‌شود، درباره واژه‌ای بیان نظر می‌کنیم که برای همگان شناخته‌شده اما رسالت‌ها و انتظارات از روحانیان مستقر به این سادگی نیست.

وی افزود: امروز سطح مطالبات مردمی از شبکه تبلیغ بسیار بالا است و از روحانیان انتظار دارند تا در ساحت اجتماعی و فرهنگی و همچنین مقابله با معضلات فرهنگی ورودی جدی داشته باشند.

معاون سازمان تبلیغات اسلامی کشور بابیان اینکه روحانیان برای ورود هوشمندانه به مقوله‌های فرهنگی و اجتماعی باید مجهز باشند، گفت: فهم نیاز عمل به هنگام است لذا باید ابتدا آگاهی و فهم نسبت به معضلات اجتماعی و مسائل جامعه توسط روحانیان وجود داشته باشد.

دارابی بیان کرد: عدم فاصله از مسائل اجتماعی و مردمی بودن راه‌حل رسیدن به فهم متقابل نسبت به جامعه و مسائل آن است که روحانیان می‌بایست به آن دقت نظر ویژه‌ای داشته باشند.

وی افزود: روحانیان باید مردمی و درعین‌حال به علم روز نیز مسلط باشند تا بتوانند به‌خوبی در حوزه رفع آسیب‌های اجتماعی، ورودی هوشمندانه که همانا رسالت و تقاضای سازمان تبلیغات اسلامی نیز محسوب می‌شود، را به نمایش بگذارند.

ارسال نظرات