صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - 16 March 2024
خانم ماريا دوتسنكو به حضور موسسه هايي از سازمان ملل در ايران هم اشاره و گفت : كميسيون امنيت و توسعه اقتصادي سازمان ملل هميشه از ايران به عنوان كشوري ياد مي كند كه با خشونت مخالف بوده و درهمين راستا 18 آژانس و موسسه از سازمان ملل متحد به دعوت جمهوري اسلامي ايران در كشور حضور دارند و مشغول فعاليت هستند.
کد خبر: ۹۰۳۶۴۳۰
|
۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۷

به گزارش خبرگزاري بسيج استان مركزي ؛ خانم ماريا دوتسنكو رئيس مركزمطالعات سازمان ملل متحد مستقر در تهران ، در آيين افتتاح نمايشگاه عكس و اسناد تاريخي كه به همت خبرگزاري جمهوري اسلامي ايران (ايرنا) و مركزمطالعات سازمان ملل متحد برگزار و حضور داشت، با اظهار خرسندي از حضور در استان مركزي گفت : استان مركزي و شهرستان اراك قلب صنعتي كشور ايران مي باشد و انسان با امكانات صنعتي اين شهر تحت تاثير قرارمي گيرد .
خانم ماريا دوتسنكو در ادامه با اظهار خرسندي از همكاري اين مركز با خبرگزاري ايرنا جهت برگزاري نمايشگاه افزود :عكسهاي موجود در اين نمايشگاه نشان دهنده همكاري و نقش موثر ايران درسازمان ملل متحد بوده است و ايران جزء 51 كشور دنيا بود كه به عضويت سازمان ملل متحد در آمده بود .
رئيس مركزمطالعات سازمان ملل متحد به حضور اكثر دبيران سازمان ملل متحد در ايران هم اشاره و گفت : از مجموع 7دبير كل سازمان ملل متحد 5 دبير كل از ايران بازديد داشته اند كه اين نشان از اهميت و جايگاه مهم و اثرگذار ايران در مسائل بين المللي دارد و ايران هميشه در برقراي صلح و شاخص هاي امنيتي كه در دنيا مطرح بوده ، نقش موثري را ايفا نموده است.
وي همچنين به همكاري ايران و سازمان ملل متحد جهت برقراري صلح درجهان هم اشاره و افزود : در بيانيه سال 2013 كه به امضاي ايران هم رسيده بود و اين بيانيه با هدف مبارزه با خشونت در سطح جهان صورت گرفت و كشور ايران با همكاري خوبي كه با سازمان ملل متحد داشته ، نقش موثري درمبارزه و اقدام عليه خشونت در سطح جهان داشته است و همكاري بسيار خوبي را دراين زمينه ايفا نموده است.
خانم ماريا دوتسنكو به حضور موسسه هايي از سازمان ملل در ايران هم اشاره و گفت : كميسيون امنيت و توسعه اقتصادي سازمان ملل هميشه از ايران به عنوان كشوري ياد مي كند كه با خشونت مخالف بوده و درهمين راستا 18 آژانس و موسسه از سازمان ملل متحد به دعوت جمهوري اسلامي ايران در كشور حضور دارند و مشغول فعاليت هستند.
رئيس مركزمطالعات سازمان ملل متحد با دعوت از مردم جهت حضور دراين نمايشگاه ، گفت : بازديد از اين نمايشگاه قطعا اين حس خوب را بوجود مي آورد كه نقش ايران در سازمان ملل متحد چقدر موثر ومفيد بوده است و به اين موضوع افتخار خواهيد نمود.

ارسال نظرات