صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۲۵ تير ۱۴۰۲ - 16 July 2023
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان عنوان کرد
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان گفت: خانواده‌هایی که پایبند به ارزش‌های اسلامی هستند بزرگ‌ترین خطر برای نظام استعمار بوده در نتیجه دشمنان برنامه‌ریزی می‌کنند که شرافت و کرامت انسانی را به اضمحلال بکشانند.
کد خبر: ۹۰۳۸۴۶۰
|
۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، قاضی سعید گلستانی در همایش عفاف و حجاب با محوریت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ضمن تبریک ایام دهه کرامت، اظهار داشت: از اوایل قرن 20 یک تحولی در شیوه زندگی ایجاد شد با راه و رسم مادی‌گرایی، جامعه زنان کل عالم از ابتدای خلقت تا قرن 20 عفت و پاکدامنی یک جوهر و  گوهر وجودی زنان در کل تاریخ بوده است.

وی هدف از تشکیل خانواده را استحکام آن دانست و گفت: یک زن با شرف و با شهامت موجب به وجود آمدن نسل‌های پاک است و هدف دشمن اضمحلال خانواده است که کوچک‌ترین بنیان است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم در دادگستری استان همدان عنوان کرد: اگر مادر خانواده خانه‌دار و سالم باشد فرزندان سالمی را پرورش می‌دهد و آنان در مقابل دشمنان می‌ایستند، به همین دلیل غربی‌ها برنامه‌ریزی کردند که زن در خانه نباشد و در بیرون از خانه کار کند و زنی که پایبند به تعهدات نباشد، نمی‌تواند فرزندان خوبی را پرورش دهد.

وی افزود: اکنون شیاطین جهانی با تئوری‌های فرهنگی که دارند تزشان این است که اگر ما بخواهیم بر جهان مسلط شویم باید به لحاظ فرهنگی یک استیلای فرهنگی در جهان حاکم کنیم و بعد بگوییم توسعه و پیشرفت بشر در این است و برای آن همه کاری انجام می‌دهند.

گلستانی با بیان اینکه اکنون دشمنان جدال با حقیقت، با خدا و ارزش‌های اسلامی را در جهان هدایت می‌کنند، عنوان کرد: خانواده‌هایی که پایبند به ارزش‌های اسلامی هستند بزرگ‌ترین خطر برای نظام استعمار بوده در نتیجه دشمنان برنامه‌ریزی می‌کنند که شرافت و کرامت انسانی را به اضمحلال بکشانند.

وی بیان کرد: در سال 1970، 10 درصد از ازدواج‌ها غیرهمنوع بود یعنی بدون جاری شدن عقد نکاح ازدواج می‌کنند و اکنون در آمریکا 14 میلیون زوج هم خانه وجود دارد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم در دادگستری استان همدان ادامه داد: اکنون نهاد خانواده به یک احتیاج درجه 2 تبدیل شده، یعنی پسر و دختر تشکیل خانواده برایشان مهم نیست، خواسته‌ها آنها را به مسیر دیگری هدایت کردند.

وی  با اشاره به مسئولیت زنان در جامعه، عنوان کرد: زنان ما باید بدانند که چه مسئولیتی دارند و باید در این مسیر بمانند.

گلستانی یادآور شد: دشمنان می‌خواهند روابط پیش از ازدواج را گسترش بدهند، چراکه بانوان ما در این حوزه بیشتر حضور دارند و جهان را تبدیل به یک صحنه مستهجن کرده‌اند.

وی افزود: خانواده‌هایی که اعتقاد قلبی به شرافت و کرامت انسانی دارند بسیار مستحکم هستند و افرادی که با نماز و مسجد آشنا هستند کمتر آسیب می‌بینند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم در دادگستری استان همدان با بیان اینکه دشمنان می‌خواهند جوانان ما را منحرف کنند، ابراز داشت: امروز شیاطین جهانی این صحنه را گسترده کرده‌اند به این وسعت که خانواده‌ها را از بین ببرند و اگر خانواده، این نهاد کوچک از بین برود دیگر چیزی نمی‌ماند.

وی افزود: زن مسلمان اگر غیرت نداشته باشد گوهر عفاف و حجاب باقی نمی‌ماند و به عنوان یک مانکن متغیر با نگاه‌های نامربوط می‌شود.

گلستانی با بیان اینکه زنی که اعتقاد نداشته باشد مشکل پیدا می‌کند، گفت: امروز استعمار فرهنگی بیشترین تلاش خود را گذاشته که دامن زنان ما را کوتاه کند و در حال موفق شدن است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز استعمار فرهنگی غرب برای استیلای فرهنگی و جهانی خود برنامه‌ریزی می‌کند که چادر و عفاف و حجاب را از سر زن ایرانی بردارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات