صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

پنجشنبه ۲۲ تير ۱۴۰۲ - 13 July 2023
مدیرکل راه آهن جنوب شرق گفت: ایستگاه راه آهن زاهدان موفق به کسب رتبه کشوری در میان دیگر ایستگاههای راه آهن کشور شد.
کد خبر: ۹۰۴۲۳۴۶
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۳

به گزارش خبرنگار بسیج  از زاهدان به نقل از روابط عمومی راه آهن جنوب شرق، مجید ارجونی، مدیرکل راه آهن جنوب شرق گفت: براساس گزارش نظرسنجی مسافرین سفر‌های نوروزی سال ۹۷ که توسط دفتر ارزیابی عملکرد راه آهن جمهوری اسلامی ایران انجام شده است، میزان رضایتمندی مسافرین در سال ۹۷ از میانگین ۸۹/۶ درصد برخوردار بوده که در مقایسه با مشابه سال ۹۶ با عدد ۷۰/۸۳ موفق به کسب حائز مقام نخست در میان ایستگاه‌های راه آهن سطح کشور شود.

وی افزود: در سال ۹۶، ۵۵ درصد مسافرین اعلام کرده اند که تغییرات مثبتی در ایستگاه‌ها مشاهده کرده اند که این عدد در سال ۹۵، ۳۱ درصد اعلام شده بود.

ارجونی تصریح کرد: جذب و آموزش تخصصی نیرو‌های خدمات ایستگاهی، تغیر چیدمان و طراحی سالن ایستگاه، تهیه و توزیع چرخ دستی‌های حمل بار، سیستم‌های رفاهی و سرمایشی، بهسازی امکانات، محوطه سازی و ساخت نمازخانه ایستگاه زاهدان، راه اندازی موزه جنوب شرق، جذب کامل اعتبارات خدمات ایستگاهی، برنامه‌های فرهنگی متناسب با ایام خاص از جمله موسیقی محلی زنده در محوطه ایستگاه، تاخیر از مبدا صفر قطار‌های این اداره کل، اختصاص یک رام کامل قطار رجا به واگن‌های چهار تخته، همه روزه کردن واگن خودروبر در ایام پیک سبب افزایش رضایت مندی مردم شده است.
ارسال نظرات